賽馬會回收車新年時間表!家庭電器/舊衣書籍好壞全收!全港各區出沒!

文: 梁穎心
2023.01.25

又到農曆新年,相信家家戶戶都開始大掃除,去舊迎新。但清理出來的舊衫舊電器又可以如何處置?現時賽馬會推出「回收轆轆」流動環保計劃,回收市民舊物,包括紙料、塑膠、玻璃、小型電器、衣物、書籍等!流動車將會停泊在東九龍各區,包括黃大仙、將軍澳及鑽石山等地區,方便市民捐贈舊物,一齊在新年前來一個環保大掃除吧!

「年廿八,洗邋遢」,大家也忙著大掃除,迎接新年。家中無用的雜物又唔想扔出去咁浪費?由基督教家庭服務中心主辦的賽馬會「回收轆轆」流動環保計劃將幫你解決煩惱!

 

「回收轆轆」流動環保計劃回收家庭電器,不論類型,好壞全收!回收轆轆亦會收8成新以上的新淨衣物,但要留意流動車不會回收嬰幼兒衣物、貼身衣物及鞋。

為配合新年大掃除,即日起至1月31日,回收轆轆逢星期二至日將停泊在東九龍各區為大家服務,想知道停泊地圖及詳細位置可以留意以下時間表,一齊為環保出一分力啦!

 

來源:賽馬會「回收轆轆」流動環保計劃

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓