J2不正常愛情研究所|23歲女藝人胡敏芝教路新年見家長技巧 揚言隱瞞身份 ︰驚佢哋覺複雜

文: 羅志宏
2023.01.26

J2 (82 台)節目《不正常愛情研究所》最新一集講到「拜年的特別技巧」的主題,由J2ers 黃紫恩(Jojo)、吳兆麟(Alan)、胡敏芝(Karen)連同兩位客席嘉賓麥惠琪(Susuca)、文頌男(Koba)主持。席間,23歲的Karen就教路新年見家長的「特別技巧」,揚言會隱瞞身份!

農曆新年不少正在拍拖的少男少女,都會趁機帶另一半返屋企見家長,今集節目各位主持會分享見家長的見聞。同家長飯聚閒話家常,好自然話題會轉到「做盛行」,胡敏芝(Karen)就話不打算透露自己藝人身份,她說︰「我唔會講做呢行,會話做freelancer、無業人仕,係教育性質,好似呢個節目咪教育人囉。因為佢哋會覺得娛樂圈好複雜、大染缸。」Jojo認同很多父母覺得娛樂圈三教九流,反而要教育他們。

至於選購拜年禮物,Karen建議送生果,因為方便得來不用諗,雖然略為大路,但勝在易搵。Jojo會揀海味,非常見得人,她說︰「不過就要搵阿媽出手揀。」她自爆早前同男性友人的父母外出吃飯,對方非常好客,為Jojo夾了一口魚,原來自少Jojo就不食魚︰「呢個時候就要坦白,所以我話『Auntie我揀食,由細到大都唔食魚。不過你哋叫餸唔使就我。』」而Jojo接受訪問時澄清對方並非男友︰「有埋其他朋友嘅,好多人,當同auntie、uncle吹水。」

►同場加映:【衝出嚟玩】灣仔姻緣石脫單行山路線!新春行大運2小時行勻藍屋/姻緣石/童話木屋打卡位

 

圖片來源:TVB

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓