農曆新年派幾錢利是俾外傭惹熱議?港媽1個原因加碼5倍金額兼送手機

文: 黃樂恩
2024.02.08

唔少香港人都會在農曆新年期間派利是,除了派給小孩、親屬、相熟的朋友,亦有部分家庭會派給外傭,以答謝他們過去一年辛勤工作,幫忙打理家務、照顧長者小孩!最近有不少網民發帖詢問其他網民「新年打算會俾幾多錢利是姐姐?」很多網民表示會「隨心」、「豐儉由人」,但亦有網民因為1原因出手較闊綽,表示會大派$1,000利是兼送手機,有興趣可以入內文睇睇啦!

不少網民在Facebook群組「表揚好姐姐開心分享區」發帖,詢問其他網民:「新年打算會俾幾多錢利是姐姐?」大部份網民表示會派利是給外傭,金額主要由$10至$500不等,「隨心」、「其實豐儉由人,無需比較」,以及視乎外傭姐姐表現而決定。

除了派利是給外傭,原來也有豪氣網民會直接發放雙糧、送上小禮物,「幫得手、唔偷嘢、唔借錢、唔玩嘢,已覺滿分,連埋生日大利是,一年約莫雙糧左右」、「我會兩封都係100蚊,買咗個電話同埋一個eye cream諗住聽日送畀佢」、「$100x2,啱啱幫佢油咗指甲油過年」。

當中有位網民因為一原因出手較闊綽,她留言表示「以往每年都係2封100,不過今年我同2個女先後確診,姐姐在家照顧我地」經過一輪家庭會議後,決定今年利是女金額調至往年的5倍,由原先$200加至$1,000,仲會額外送贈手提電話,以答謝「姐姐」過去一年用心照顧確診的家人。

來源:HKETFB@表揚好姐姐開心分享區

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓