皮褸實用清潔保養貼士 污迹點樣清除?發霉如何處理?

文: U Magazine
2023.01.31

雖然近來天氣仍然寒冷,但唔想下個冬天,在衣櫃攞件皮褸出來時發現發哂霉?又或者件皮褸變咗型?就要先學定皮褸的清潔、保養和收納竅門啦,今次就找來皮具設計師兼皮褸收藏家 Kenny Chiu 為大家逐一講解!

 

Kenny 認為每次穿著之後,不必立即收入衣櫃,最好掛在通風地方一陣才入櫃。

皮褸穿著一段時間後就要清潔,這時專用噴霧就派上用場。

噴霧用法簡單,只要噴在褸面,再用乾布抹去就可以清潔表面污垢和塵埃,而且有滋潤作用,令皮褸更柔潤。

放皮褸的衣櫃要保持乾爽,放置吸濕用品之外,亦要避免把未乾透或有濕氣的衫放入衣櫃。

不小心在衫上留有厡子筆痕等污迹,可以嘗試使用清潔啫喱。

將清潔啫喱沾上棉花,然後在污迹上抹,慢慢就可抹走污迹。

由於可能會有甩色問題,Kenny 建議抹任何化學品前,在衫袖內側等暗位先試試。

遇到皮褸龜裂,代表皮革太過乾,這時就要利用「貂鼠油」。

貂鼠油用法和鞋 Cream 一樣,薄薄的抹在皮革面就可以。

皮褸遇到水滴,應該立刻抹乾,若果等到水滴滲入,就會出現水漬。此時就要出動去水漬劑 stain remover。

用沾上去水漬劑的棉花,在水漬位慢慢推開,就能淡化水漬。

皮具發霉,一定要用殺霉劑防止霉菌再生。

用法同樣是用棉花沾上,抹發霉位置,假如想再徹底啲,可以放在陽光下曬。

另外,家居可以每兩星期作一次全面抽濕,先關好門窗,再打開衣櫃門,用抽濕機抽 8 小時。

換季時,要把皮褸掛好入袋,衣架要選擇一些膊位承托較好的款式,否則長期掛住會令膊位變形。

以上介紹的保養噴霧等清潔用品,都可以喺深水埗大南街嘅皮革店搵到!

========
同場加映:
【蝸居睇樓團】太古40年舊樓變身美式復古屋 打卡藍精靈畫牆、花磚X棋盤格添活力感

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓