大埔白石角六星級玻璃天幕公廁啟用!設全智能系統/綠化裝飾 網友大讚:好似去咗日本咁

文: 辛曦桐
2023.02.02

香港公廁環境衛生情況一直為人垢病,令大家一直對公廁都有不大好的印象。然而近日食物環境衛生處「清潔龍阿德」社交專頁就發文,向大家介紹位於大埔全新落成的白石角公廁,公廁不但引入六星級智能公廁系統,同時更以單車為主題打造廁所環境,設下天幕懸掛單車輪作裝飾。公廁環境顛覆以往大家對公廁的印象,更有網友大讚厠所靚好似去咗日本咁!

這個新落成的白石角公廁位於大埔科學園附近,廁所外部十分簡潔企理,以木質物料打造外墻,很有試下流行的文青風簡約感。內部則配合附近單車徑以單車為主題打造廁所環境。廁所天花設有玻璃天幕,同時亦懸掛了單車輪作裝飾,白天陽光從天幕灑下,讓整個環境光線充足同時配合裝飾亦增添了絲絲美感。

除了環境極具美感,公廁亦配置了六星級的設備!公廁內設有播放政府宣傳片跟海報的智能鏡以及一整片種滿植物的綠化牆,為公廁增添綠化元素,以低碳的方式淨化空氣。同時近年政府積極推廣智能公廁,就如此次新落成的白石角公廁,就引入了智能系統,包括:免觸式廢屑箱、自動感應式水龍頭、自動梘液機以及感應式沖廁設備等設施,更設下自動門務求讓大家使用公廁時能更加衞生及方便。

►同場加映:【衝出嚟玩】懶人必去!九龍灣平山睇超靚日落行山路線!15分鐘登頂睇芒草/遠眺城市景打卡

公廁環境完全顛覆大家以往對公厠的印象,不少網友大讚公廁:「好靚好乾淨呀!」、「又有智能,又有綠化,亦有主題,非一般厠所」,更稱好像「去咗日本咁」。但同時亦有網友表示並不看好,提到:「有些公廁外觀真係好靚, 但一入到去慘不忍倒」,提起以往使用公廁的失望經歷。

圖片及資料來源:Facebook @清潔龍阿德

 

活動資訊

位於大埔科學園附近

公廁不但引入六星級智能公廁系統,同時更以單車為主題打造廁所環境,設下天幕懸掛單車輪作裝飾。

詳情:>>按此<<

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓