港媽呻遊迪士尼樂園被偷貴價BB車 網民熱議這個遊樂設施為「失車」黑點!

文: 辛曦桐
2023.02.06

每逢假日都有不少家長帶同子女前往主題樂園,希望能夠與子女度過美好時光。然而近日卻有一名香港媽媽在帶上兩名女兒到迪士尼樂園同遊期間,遇上偷「車」黨被偷取了一輛貴價BB車,令其極為憤怒最後報警處理!

事件源於有名香港媽媽近日於facebook群組「我真係好鍾意迪士尼資訊分享群」中發文,表示早前與兩名女兒前往迪士尼樂園,並於晚上7時觀賞園內「魔法書房」表演,於是把兩輛合共價值逾$8,000的貴價BB車停泊在專泊區域,近入口的位置,怎料看完表演出來卻發現只剩下一輛BB車,另一輛BB車連同孖車接駁器兩個、 杏色BB車專用袋以及樂園爆谷桶等已不翼而飛。

該名媽媽更提到:「我本身係有專用連接器連住兩架車,換言之,如果發生以上情況,淨係拎一架,嗰個人要分別unlock兩個連接器先做到,絕對唔會係,認錯自己車推走咗。」,更認為即使職員因要騰空位置而移動BB車,也不可能把它們拆開,因此認定BB車是被偷「車」黨偷去。而該名母親亦有請求園方幫忙尋找,但遺憾仍未能尋回最終選擇報警處理。其後她亦提醒眾家長在入園時要保護好自己的財物,若帶BB車一定要上鎖,同時更呼籲有同樣經歷的家長不應嫌麻煩姑息偷車黨。

帖文一出引來不少網民熱論,發現不少家長都有被偷車經歷,更有人表示:「魔法書房係失車黑點,上次我都係喺果到比人偷左架車!」。同時亦有其他媽媽提到,從前樂園有BB車泊車位會有職員看住,出入門口亦有一條帶勾住BB車,需要用飛尾才能取車,但現時樂園已全部取消此服務;另有人表示:「以前都聽唔少偷車黨」、「鎖車一定要鎖車!成日都會有好多男人一個人推住部車,所以入園一定要鎖車!」

圖片及資料來源:Facebook @我真係好鍾意迪士尼資訊分享群授權轉載

 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓