新四十二章|龔嘉欣扮「山寨」Lisa扭腰擰膊勁跳Kpop 豬肉西施紫色長髮破格變BLACKPINK

文: 羅志宏
2023.02.07

TVB劇集《新四十二章》開播以來迴響不俗,陳豪、龔嘉欣、江嘉敏、周嘉洛的洪出甚有火花,最新一集就有龔嘉欣以紫色長髮的破格造型,由「豬肉西施」變身BLACKPINK扮「山寨」Lisa,扭腰擰膊勁跳Kpop,令不少觀眾眼前一亮。

最新一集劇情亮點落在龔嘉欣身上,龔嘉欣扮演「山寨版」Lisa@BLACKPINK上身,大跳Kpop熱舞冧陳豪。劇情講述阿嬌(龔嘉欣飾)為了冧掂章經(陳豪飾)為其手上筆記解謎,不惜Lisa上身大跳勁舞。一頭淡紫色長直髮的Katy,配以淡紫色Cap帽及超緊身露腰上衣,徐徐地妸娜出場,甚有台型。

 

值的一提的是,龔嘉欣曾經學習西方民族舞五年,亦都學過踢躂舞,拉丁舞等等,在長達半分鐘的Solo演出中,除節拍十足地扭動膊頭及纖腰,又不時撥頭髮兼單眼,魅力爆燈,難怪不但章經冧至手舞足蹈,網民亦大叫過癮。

龔嘉欣受訪時謙稱跳舞戲份對她來說並不簡單,主要難度更在拍檔陳豪身上:「我覺得跳舞難過打戲,始終平時都比較少接觸呢類型嘅舞,拍攝之前都有練習,要跳得好睇好難,同場忍笑都好難,因為對住阿Mo實在太搞笑,佢嘅反應好有喜感。」

 

 

圖片來源:TVB、劇集截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓