新四十二章|41歲譚凱琪挑戰超大尺度裸泳場口 官方幕後花絮水中連環圖睇到嘩嘩聲

文: 羅志宏
2023.02.14

TVB劇集《新四十二章》劇情有趣輕鬆,幾位主角的演出甚有火花,昨晚(13日)一集更有譚凱琪(Zoie)挑戰超大尺度的裸泳場口,與陳豪肉帛相見水中暢泳。幕後花絮中更見譚凱琪在凌晨拍攝這場「全裸」落水戲做足保暖措施,一系列水中連環圖更獲網民大讚保養得宜,睇到不少網民嘩嘩聲。

最新劇情集中在章經(陳豪飾)與Frances(譚凱琪飾)感情線上。章經無意中發現Frances妹妹患了怪病,愛妹心切的Frances打蛇隨棍上要求章經影「假結婚相」,希望妹妹看了能安心。章經拍婚照期間表現侷促,但隨著與Frances到母校走了一轉、意外地救了一隻狗、及與Frances清晨落海暢泳後,二人感情發展一日千里……

►同場加映:【衝出嚟玩】記者直擊東涌最新櫻花粉色花海大道!昂坪纜車下80棵櫻花樹唯美盛開(附地點+交通詳情)

除了有型男美女婚照Look,二人落海暢泳情節亦相當吸睛,Zoie近乎背部「全裸」演出之餘,更因劇情講述陳豪怕Zoie被人「睇蝕」全相,故此在海中攬實Zoie,相當親密。Zoie事後受訪時透露拍攝落水戲前做足打底功夫,並謂該場戲最難忘是「夠晒凍」:「拍嗰時係凌晨五點幾六點,因為一朝早未有太陽,就算有都唔會好猛,仲要落水,所以真係有啲凍。其實呢場唔係真係全裸,拍嘅時候我係著晒肉色上、下身打底先至落水嘅。」

觀乎官方釋出的拍攝花絮,陳豪與Zoie為了該場落水戲,於深夜時間已於海灘上等候埋位,帶著「受死」心情落水的陳豪全程表現「冇眼睇」,Zoie則不斷傻笑掩飾緊張之餘,又向工作人員透露已煲定薑茶暖胃,陳豪聞言即搞笑謂:「希望我拍完仲有知覺。」昨晚不少搞笑位均落在陳豪身上,尤其衫褲被偷後要拿著Zoie外套遮著重要部份「逃」回住所一幕,更令不少網民拍案叫絕,並大讚陳豪謂:「陳豪的確有喜劇感,無其他小生做到佢效果。」

圖片來源:TVB

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓