香港迪士尼樂園火雞髀要價$160惹爭議!2年前只需呢個價!竟有網民力撐

文: 梁穎心
2023.02.24

在主題樂園消費固然比外面貴,不過,日前有網民因不滿香港迪士尼樂園的火雞髀要價$160,價格過高而在討論區發文。有人認為火雞髀份量大夠飽肚,價格可接受;亦有人覺得肉質硬兼「呃遊客錢」。帖文引起兩派網友熱議,即刻睇睇佢地點講!

網民在連登討論區以「香港迪士尼,2023年一隻雞脾竟然買160蚊!?」為題發文,指香港迪士尼樂園小食亭中售賣的珍寶火雞髀索價$160,定價過高。

有網民指,印象中同款珍寶火雞髀在前年或去年只要$98。帖文旋即引起了一眾網友討論,部分網民認為火雞髀大隻夠醫肚,足有手前臂長,可與同行友人分享。不過,火雞肉口感較有嚼勁,有些人可能會覺得「乾柴」,亦有人認為太貴,是「呃遊客錢」。

迪士尼樂園物價高是意料中事,在童話世界走一趟,成本真不低,你又會為了走進夢幻世界付出多少呢?

來源:連登討論區Hong Kong Main Street Gazette 大街小報

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓