COLLAR Soching、Winka首個音樂會全場爆滿 Winka一度哽咽 預告將開團體演唱會!

文: 辛曦桐
2023.03.13

COLLAR Soching(蘇芷晴)以及Winka(陳泳伽)的首個二人音樂會《Calbee 追尋你的塊樂之魂音樂會》昨晚(12日)舉行,全場爆滿可見COLLAR魅力!而音樂會中二人亦有分享COLLAR 8位女生過去一年遇到高低起伏及挑戰場面感動,令Winka一度哽咽 。另外二人更率先預告了COLLAR即將會舉行首個團體演唱會,即往下看更多詳情!

新世代女團 COLLAR  兩位成員 Soching 以及 Winka的首個二人音樂會《Calbee 追尋你的塊樂之魂音樂會》昨晚(12日)舉行,當中二人大唱多首歌曲令粉絲聽的如癡如醉,Encore 部分更唱了G.E.M.的「Where Did You Go」以及COLLAR的 「Call My Name! 」!

►同場加映:【著數慳家王】社企承接紅磡老店「新祥益餅店」 推動長者就業!最平芝士酥/肉鬆酥$3


音樂會中二人亦分享 8 位女生過去一年遇到高低起伏及挑戰,當中更有迷失時刻,感謝粉絲不離不棄以行動支持!Soching 提到:「今晚見到台下的觀眾好支持我哋,好感動!希望下次可以 8 個一齊搞音樂會,繼續堅持自己的夢想,做好每次演出,再一次感謝各位的無條件支持。」

而被譽為「唱歌擔當」的 Winka 則表示:「由獨立音樂人到成為 COLLAR 嘅一份子經歷好多轉變,但唯一無變嘅係我依然熱愛唱歌,享受舞台,期望今年能夠與 COLLAR 各位成員為大家帶來更多精彩嘅演出同埋多元化嘅發展。」。而唱第一首歌的時候Winka更感觸哽咽,稱看到細佬再望到soching就忍唔住哽咽。

另外 Winka 昨晚亦有透露,最近經理人阿Wing亦有提及COLLAR開團體演唱會的事宜,相信在不久的將來便能看到 8 個女生一同在大舞台上勁歌熱舞,粉絲們一定要密切期待!

圖片及資料來源:卡樂 B

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓