港男教路$3000蚊消費券溝女攻略 全日6個行程!由早玩到晚食埋海鮮?

文: 唐卓寧
2023.03.13

政府早前宣布將再次發放消費券,4月將派首期$3000,最近,就有網民在討論區教路,如何用盡$3000消費券「溝女」,全日共有6個行程,早午晚都各有安排,他在每個行程後面都寫下了他的預計的花費,全日的行程剛好需要$3000。

最近,有網民在香港討論區發布了1篇以「三千蚊消費券溝女攻略」為題的文章,他安排了食買玩一日遊:「首先去麥記食個早晨全餐,兩位100;中午去荃灣鋸扒300;行商場買野1000;傍晚坐車去馬灣睇日落,車費50;晚餐入屯門食海鮮1500;食糖水50。」

雖然樓主準確地分配好$3000消費券的去向,但不少網民就對安排有所質疑:「糖水同海鮮應該唔止」、「糖水$50。嗌兩碗芒果西米露都唔夠錢喎」、「幻想係美麗嘅!現實係殘酷嘅!」、「荃灣邊度鋸扒$300 ?邊度糖水$50?」

來源:香港討論區

圖片來源:TVB劇集截圖

►同場加映:【著數慳家王】社企承接紅磡老店「新祥益餅店」 推動長者就業!最平芝士酥/肉鬆酥$3

即睇更多電子消費券資訊

更多電子消費券資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓