傳朱晨麗何廣沛6年緋聞地下情告終 拍劇撻著最終unfollow疑形同陌路其實有跡可尋

文: 羅志宏
2023.03.23

TVB藝人朱晨麗與何廣沛自2017年拍攝劇集《超時空男臣》而傳出地下情緋聞,二人雖然未有公開戀情,但不時都會在鏡頭前隔空放閃。不過近日於有傳二人6年秘戀正式告終,而男方更被眼利網民發現在社交平台上unfollow女方,關係疑似已形同陌路,但其實早已有迹可尋。

朱晨麗與何廣沛於2017年因為拍劇《超時空男臣》而結緣,劇中飾演一對小情人,更令二人關係日久生情。而二人首次公開就是在《萬千星輝頒獎典禮2017》上,由何廣沛頒發「最佳女配角」獎項予朱晨麗,並道出一番打氣的說話:「唔會唔係佢拎,再唔係我將我個獎送畀你」,絕對甜到漏。

二人其後於2019年一同擔正劇集《大醬園》的男一女一,再度寓工作於拍拖。2020年,二人更以情侶檔合作,拍攝旅遊節目《3日2夜》,攞正牌放閃,又經常隔空打情罵俏。直至近一年,朱晨麗與何廣沛幕前互動減少,而朱晨麗更曾於2022年陳煒的婚禮高調搶花球,表示單身,令二人分手有迹可尋。

 

►同場加映:【香港周圍遊】新蒲崗全新6千呎室內釣蝦場推薦!任釣新鮮爆膏大頭蝦+免費即煮即食+專人指導釣蝦技巧

 

圖片來源:IG@各藝人、節目截圖、劇集截圖 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓