廉政狙擊|黃智雯入行15年首演死亡角色大派洋蔥 為救胡定欣慘變替死鬼哼歌身亡畫面催淚

文: 羅志宏
2023.03.24

TVB劇集《廉政狙擊》將於周六晚(25日)一連兩集大結局,之前盛傳結局「死得人多」,而最新劇情將講到全劇最純品的家晴(黃智雯飾)為友情傷重身亡。由於屠敏(胡定欣飾)身陷險境,家晴捨身相救,臨終時更未能見到以凡(吳卓羲飾)一面,最後哼著《友共情》撒手人寰,情景傷感。

昨晚(23日)劇情講述屠敏(胡定欣飾)被卓廷光(黃智賢飾)找人欲打斷另一隻腳,千鈞一髮之際家晴趕到救起屠敏,混亂間家晴慘中鐵鎚重傷昏迷,延至今晚一集傷重不治。家晴臨終前,屠敏、子峰(黃宗澤飾)、繼明(王浩信飾)及曉山(蔡思貝飾)等齊集醫院送別好友,唯獨家晴一直最期待的以凡(吳卓羲飾)一直未有現身,最終哼著《友共情》抱憾而終。

更洋蔥的是,原來家晴生前錄了一首以「友情」為主的歌曲送給子峰、繼明、以凡及屠敏,該首歌曲將會在今晚播出一集曝光。黃智雯還透露為了演好家晴這個歌手角色,專誠再找專人一對一練結他,相當專業;其實《廉政》開播後,Mandy的歌聲一直備受關注及好評,證明努力是有回報。

談到全劇最深刻場口,黃智雯指是家晴離世一幕,並驚爆演出經驗足足十五年的她,原來是第一次接到會死的角色:「我今次係第一次個角色會死,同埋我覺得佢都帶住遺憾離開,因為去到最後臨斷氣嗰刻,佢依然希望以凡會出現,我記得喺現場我有同導演講,方家晴一生就係一個情字,親情、友情、愛情,仲有音樂都係佢人生重要一部分,所以我就提議不如佢唱住《友共情》離開人世,因為家晴窮盡一生就係希望搵番呢幾位朋友,唱住歌佢會完結得好有記憶點,亦都好代表到家晴嘅一生。」

►同場加映:【香港周圍遊】新蒲崗全新6千呎室內釣蝦場推薦!任釣新鮮爆膏大頭蝦+免費即煮即食+專人指導釣蝦技巧

 

圖片來源:TVB、劇集截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓