韓星鄭容和突襲來港現身尖沙咀街頭 街拍路牌夜景下自拍打卡金毛靚仔look

文: 羅志宏
2023.03.25

韓國男團樂隊CNBLUE人氣主將鄭容和,近年憑韓劇《大發不動產》、《頭腦共助》收穫亞洲各地劇迷喜愛。日前,鄭容和就在IG社交平台上自爆旋風襲港,更現身尖沙咀街頭打卡,又在夜景下自拍留倩影,大晒金毛靚仔髮型,令一眾粉絲都關心oppa香港遊的出沒地方!

鄭容和日前無預示下發布了自己來港旅遊的照片,未有公開行程的他在IG社交平台上首先PO了三張打卡相,見到鄭容和以一頭金毛靚仔髮型示人,手舉V字拍照,難掩興奮心情。

隨後又見鄭容和分享了香港遊的行程,除了到訪了日本藝術大師草間彌生於香港西九文化區 M+博物館舉辦的大型展覽,而且去了尖沙咀著名中菜館用膳,並在尖沙咀街頭逛街,在夜景下街拍「海防道」路牌,又在街頭自拍打卡,享受香港迷人夜色。

 

►同場加映:【衝出嚟玩】超簡易2小時港島東歌連臣角砵甸乍山郊遊徑路線!從筲箕灣站出發、到終點觀海亭睇海岸靚景

 

圖片來源:IG@鄭容和

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓