少女時代成員孝淵襲港遊中環街頭 半山扶手電梯打卡排隊食雲吞麵牛腩麵勁貼地

文: 羅志宏
2023.03.26

韓國女子天團少女時代的成員孝淵近年朝DJ音樂界單飛發展,成績不俗,人氣持續。早前,孝淵就獲邀來港出席公開活動,其後就留港小玩幾日,更在IG社交平台上分享了她遊覽香港的行程靚相,除了出沒於中環街頭,在半山扶手電梯打卡之外,而且排隊食牛腩麵、雲吞麵,相當貼地!

少女時代成員孝淵(Hyoyeon)早前襲港先後出席國際都會高爾夫球錦標賽,以及Art Basel的活動後,便在香港逗留了幾日做遊客,並在IG社交平台上開心分享行程,大晒打卡靚相。孝淵除了出沒於中環街頭街拍影相,到不少深受港人文青打卡熱點留倩影之外,更在中環半山扶手電梯,興奮打卡,體驗港人的忙碌節奏。

出名是「吃貨」的孝淵還在中環附近排隊食牛腩麵、雲吞麵,等位等落單等嘢食時更托著頭,相當有趣和貼地,而孝淵吃雲吞麵時更會落了一瓣辣椒油,似乎好識食!

 

►同場加映:【衝出嚟玩】超簡易2小時港島東歌連臣角砵甸乍山郊遊徑路線!從筲箕灣站出發、到終點觀海亭睇海岸靚景

圖片來源:IG@孝淵

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【社群送禮】麒麟一番搾啤酒及禮品套裝!↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓