東張西望|旺角大廈一樓一尋芳客不絕成都市傳說 傳羽毛球店發「清白證」真相其實係咁!

文: 羅志宏
2023.04.02

網絡世界不時都流傳一幅相片,一棟掛著羽毛球拍店招牌的旺角大廈,門口竟排滿許多男士上樓,惹人聯想羽毛球拍店生意如此興旺?有人指出該大廈是一樓一鳳集中地,不少出入的男性都會被扣上「尋芳客」的帽子,而近日更流傳羽毛球拍店為客人發出「清白證」掛頸,避免惹起誤會,究竟這個都市傳說到底乾坤何在?

TVB節目《東張西望》日前就講到網上流傳一張掛於頸上的證件,寫上了「真係上建興大廈睇羽毛球拍之行」字樣,更寫有參與人士的編號,事關位於旺角的建興大廈雖然「其貌不揚」,但其實是「鳳姐集中地」,上層雲集了一樓一與尋芳客,僅下層有幾間賓館、羽毛球拍店、花店等,不少出入的男性都會被以為是「尋芳客」。

 

於是,有傳羽毛球拍店就因此發證證明客人「清白」,避免客人被誤會是到鳳地嫖娼尋歡;《東張西望》就派出主持吳幸美親身上樓訪問,羽毛球拍店的職員歐小姐就表示:「未見過,亦都唔係我哋,無無無,我冇見過嗰個證」,更稱不知道樓上的環境情況。

網上更有傳不少尋芳客會「順道」逛一逛羽毛球拍店,以釋除直出直入的尷尬,混淆視聽,主持吳幸美就追問羽毛球拍店顧客的年齡,職員歐小姐續表示:「有後生,亦都有大年紀。佢入嚟買嘢嘅咁咪歡迎囉,佢唔買嘅,亦都歡迎!」

 

►同場加映:【著數慳家王】柴灣名物$35超巨型魚柳包!每日兩點前賣清光 $29足料雞扒包

 

圖片來源:節目截圖

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓