WhatsApp推出全新訊息編輯功能!限時內可修改內容!即睇使用方法!

文: 梁穎心
2023.05.24

WhatsApp全新訊息編輯功能,千呼萬喚終於登場喇!發現已發送的訊息有錯字無須刪除再重新輸入。雖然早有刪除已發送訊息的功能,但修改訊息一定較刪除再輸入來得方便。即刻睇睇使用方法喇!

WhatsApp近日終於推出訊息編輯功能,預計在幾週內所有用戶都可使用新功能喇!當您傳送出去的訊息有誤、或是單純改變主意的時候,只要在發送時間15分鐘內,即可在功能表中選擇「編輯」。

使用方法

  1. 長按住已傳送的訊息,在發送後最多 15 分鐘從功能表中選擇「編輯」。
  2. 在編輯過的訊息旁邊會顯示「已編輯」,但不會顯示編輯紀錄,收到訊息的人也能知道訊息更正過。
  3. 與所有私人訊息、多媒體和通話一樣,訊息及所做編輯都受到端對端加密的保護。

來源:WhatsApp

同場加映:【衝出嚟玩】葵盛11米高戶外歷奇樂園!22個刺激關卡/全港獨有蜥蝪牆/60米空中飛索

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓