黃子華叫錯鄭中基做鄭敬基

文:
2014.10.08
黃子華的棟篤笑《唔黐線唔正常》前晚於紅館開騷,一如以往兩個半小時沒有冷場,觀眾亦看得拍案叫絕。整個騷的話題不乏熱爆全城的「佔中」行動,甚至教特首拆局;被封為「男神」的子華,還教觀眾如何搵好工。說到興起,他更拿起木結他自彈自唱,可惜出現甩嘴。
 
  
 
當晚捧場的圈中人包括陳奕迅、古巨基和老婆Lorraine等。搞笑的是子華突然問台下觀眾:「鄭敬基,鄭敬基坐喺邊?做乜唔拉住我?」觀眾隨即四處張望,子華續說:「Ronald,做乜唔拉住我?係,係鄭中基,鄭中基坐喺邊?」原來他將兩人搞錯了。
 
之後他又提到:「我老友阿強去唱K,同成班女仔去,就唱陳奕迅,冧女嘛!冇就唱黃子華,好畀面呀!但問題嚟喇,阿強今次做唔到決定,因為得一個女仔,個樣仲要係陳奕迅咁,佢即刻唔知揀咩歌。」坐在觀眾席上的陳奕迅與父親陳裘大即時狂笑。
黃子華《唔黐線 唔正常》棟篤笑 2014

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓