藝人齊搭港鐵 隨時企你隔離!

文:
2014.10.09
持續多天的雨傘革命,雖然令到部分交通受影響,但亦讓甚少搭鐵的藝人,都出現在地鐵車廂。他們都大讚港鐵真是「既方便,又快捷」(注意,不是為港鐵賣廣告啊!)。

Chilam張智霖日前同老婆袁詠儀(靚靚)平民look搭地鐵,仲自拍放上微博曬恩愛,真是閃死人了!靚靚之後更留言說:「真快 地鐵!」
    
 
除了Chilam同靚靚,連愛車之人的郭富城(城城),都罕有地搭鐵,不但沒有怨言,而且還自拍貼Instagram同微博。戴cap帽和口罩遮樣的他只露出雙眼,留言讚港鐵比開車快很多:「中環剪完頭髮!走出來第一次親眼看見干諾道中被鐵馬所封!沒有的士,司機車也被阻塞!現在去乘搭地鐵了!數數手指十年沒坐過……比開車快多了!下次見!」
   
 
另外,杜德偉(Alex)也有微博貼了港鐵自拍圖。他戴住黑超及帽,身穿紅色花花恤衫,非常搶眼。他說:「交通擠塞所以棄車坐地鐵、果然快捷、不如以後就坐地鐵好嗎?」
  
 
未知明星界是否掀起「搭鐵風」,不過,想偶遇明星在地鐵車廂玩玩自拍,呢排就多搭港鐵吧!
 
又多一位啦!官恩娜都去左搭地鐵。
 
 
 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓