單車達人李明熙 醒你香港踩單車 4 個貼士

文:
2014.11.14
香港地少人多,加上港島、九龍單車徑欠奉,在香港踩單車真的要小心唯妙。曾從德國踩到香港「單車達人」李明熙今次就同大家講講在香港踩單車要注意的安全小貼士,等大家踩還踩,唔會樂極生悲!
 

單車達人李明熙 (圖片來自 
Ride Back Home facebook專頁)

1. 無論如何戴頭盔
 
好多間中踩單車當消遣活動的朋友,會覺得戴頭盔核突又唔夠威。事實上,到意外發生時,呢個頭盔正正保護緊你個靚樣同你條命。李明熙話,若然唔做足安全措施,「唔受傷係好彩,受傷真係抵你」。 
 
2. 最好成車都有燈
 
最好為單車頭尾都裝燈,尤其是日間工作夜晚先至踩單車的朋友,裝燈唔單止畀你睇清楚條路,亦可以讓行人同車都見到你,雙方都可以及早避免一場意外。
 
3. 唔好戴耳機聽歌,喇叭反而好啲
 
唔係叫大家做單車「潮童」,細聲啲同揀時候播就OK。唔好戴耳機,因為戴咗耳機等於無咗一個感官去洞察周遭環境,警覺性會大大下降。
 
4. 單車徑駁位好高
 
使用單車徑都要保持警覺,一個唔小心就好易受傷!
 
給予貼士之間,李明熙指出喺香港踩單車,其實都幾多難題,泊單車嘅地方少,又唔可以鎖欄杆,但又唔可以帶入商場,大家試新路時,真係要做好research邊度可以泊車。
 
相關周圍遊:
 
 
文: M!C

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓