2014香港賞紅葉十大勝地 (附攻略)

文:
2014.11.18

每年由11月尾至1月頭,都是香港紅葉的熱門時期,元朗大棠定必人頭湧湧,而其實大家不需集中一個地方賞紅,香港有多處地方也有種植紅葉品種植物。所以,以下「2014香港賞紅葉攻略」,可以幫到大家!

Q1. 2014年賞紅最佳時期?

基於氣候關係,香港的紅葉期都比緯度較高的日本韓國為遲,每年大約11月尾至1月頭,而最佳觀賞時期因應今年氣候微調而變化,據說2014年的紅葉期將會稍為推遲,詳看以下兩篇文章:

>>《2014 香港紅葉預測》
>>《全港最早變色的紅葉樹 變色情況》

Q2. 香港有哪些紅葉熱點?不想迫大棠啊...

元朗大棠絕對是最受歡迎熱點,賞紅的朋友一定要早到,否則不止塞車,連行人路也會極之擠塞。不想跟人迫,可看以下《香港十大賞紅葉勝地 (2014版)》,已列出多個勝地及資料圖片。

>>香港十大紅葉勝地2014 (附詳細介紹):
大棠郊野公園 / 根德道花園 / 九龍寨城公園 / 青衣公園 / 更多...

Q3. 出發看紅葉,有甚麼需要注意?

看紅葉,除了在最佳時期看最美的風景外,大家當然還想拍下最佳的照片吧!HK港生活於未來數回攻略中將會教大家各方面技巧,讓你和紅葉都留下最美一刻,而且玩得更開心!密切留意。

文: nith@40 

相關: 

>>返回所有 2014 紅葉話題 (預測/賞紅技巧等...)

>>香港十大紅葉勝地 2014 詳細介紹

即時緊貼紅葉進度,可follow >>HK港生活 facebook 專頁。 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓