十大潮語搜尋排行榜 「榴槤乜乜乜」登榜首

文:
2014.12.05
作為潮人,當然要知道今年潮語的趨勢。雅虎香港昨日(12月4日)公布2014年「十大潮語搜尋排行榜」。不難發現,榜上有名的潮語,十之七八都與佔領行動有關。
 
  
 
因反對集會人士帶刀出街而衍生的潮語,「榴槤乜乜乜」位列第一。「榴槤乜乜乜」一出,不但在網絡熱紅,就連香港著名演員黃秋生早前亦拎刀影相,表明自己「好鍾意食水果」。引起網友爭相討論及轉發。
 
 
 
「4點鐘許Sir」許鎮德的口頭禪「I will now recap in English」及「光明磊落」,分別排名第九位及第十名。值得一提,許鎮德同時亦是「Yahoo人氣搜尋大獎2014風雲人物」之一。

以下為雅虎香港「2014十大潮語搜尋排行榜」結果:

1 榴槤乜乜乜
2 厚多士
3 講呢啲
4 倒抽一口涼氣
5 心入面條蟲
6 HEHE
7 鳩嗚
8 I will now recap in English
9 光明磊落
10 左膠

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓