香港10部不斷重播到2046的電影

文:
2014.12.30

台灣Tivo(互動電視)日前公布台灣有綫電視第四台的電影重播次數,頭10位的排名當中,港產片佔超過一半。劉德華主演的電影《賭俠1999》成為重播王,過去一年播放了74次,緊隨的是周星馳主演的《百變金剛》及《九品芝麻官》,分別以70次、 62次包辦第2、 3位。

台灣方面的電影重播次數排名:

排名 電影名稱 重播次數

1  賭俠1999       74

2  百變星君       70

3  九品芝麻官      62

4  唐伯虎點秋香     60

5  賭神2         60

6  賭神         58

7  鹿鼎大帝       56

8  與龍共舞       56

9  千王         55

10  賭俠2之上海灘賭聖  51

隔岸的香港人,對重播亦不陌生。以下10套香港的電視台不斷重播到2046的經典電影,我們連對白都識背了。

1. 《嚦咕嚦咕新年財》 

每逢農曆新年,總是有幾套賀歲片,由初一loop到初八。戲中劉華話:「人品好,牌品自然好」此句成為大家新年放假打牌的座右銘。女主角梁詠琪最愛反檯,導致手風一直差劣,以道出做人道理。 

 

2. 《富貴逼人》

1987年上映的《富貴逼人》,沈殿霞及董驃合演終日想發橫財的夫婦,爆笑之餘亦不乏做人道理,貼近民生和幽默抵死的橋段,陪你笑爆肚皮過新年。

 

3. 《92家有囍事》

除了《富貴逼人》,新年一定唔少得周星馳的電影,《92家有囍事》也是過時過節的常客。常家三兄弟性格各異,面對情路波折,各人自有一套的處理手法,均鬧出了不少笑話,加上那些無里頭的笑料,什麼「巴黎鐵塔反轉再反轉」、「打牌收埋四條底褲」,無論睇幾多次,都依然笑足咁多次。 

4. 《賭X》系列

「賭」字頭系列的電影在新年也特別受歡迎,雖然邪不能勝正的戲碼不停重演,但電影本身幽默的表達手法,還是會令你笑聲不斷。此外,這類電影亦寓意著新一年豬籠入水的寄望,有幾多,賺幾多!

5. 《逃學威龍》系列

小編根本不用介紹了吧?只想說,即使YouTube已經有全套即時睇,電視台依然日夜重播。此系列一重播就非同小可,通常一播就播足三集,一連三星期於「星期日戲院」時段播出。

 

6. 《龍咁威》系列

第一集票房上很成功,扮空姐一幕真心畀like,當時有人更說鄭中基是「周星馳」後第一人,可惜第二集已經無咁好睇,但電視台有理無理,兩集都loop。

7. 《唐伯虎點秋香》

一鄉二里共三夫子,不識四書五經六義,竟敢教七八九子,十分大膽!

8. 《九品芝麻官》 

包大人,唔駛一開口就提老母掛?

9. 《無間道》到《終極無間》

當你見到電視台出現「無間道」三個字,片頭未播,你已經唱緊「明明我已晝夜無間....」

10. 《國產凌凌漆》

呢個model嘅F40,表面上係一個大哥電話,但你睇到呢度有一層金屬網膜,實際上,佢係一個須刨嚟嘅。呢個係方便我哋出席一啲宴會場合,能夠神不知鬼不覺咁刮鬚。呢個model911表面上係一個刨,實際上,佢係一個風筒。

風筒只係佢表面嘅掩飾,事實上,佢係一個鬚刨。問你死未?

別忘記還有古明華,安心上路吧。 

其他系列:《西遊記》系列、《食神》、即是周星馳系列 

文: Cynthia, nith@another2046

相關連結 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓