童年回憶 10種令你食到啜手指的零食

文:
2015.01.07

講到童年回憶,又點可以缺少零食呢?時代轉變,雖然今日還可以買到同一款的零食,但包裝袋內空氣多了,有些味道也不大如前,真的令人懷念童年時的美好!以下這10種零食,經典之餘,食完都未夠飽,小記仲要啜埋手指,大家有試過嗎?

 

1.芝士圈

小記細個時候,好似買$1一包,非常抵食!芝士味非常濃郁,每次都食到手指都變橙色!不過最近小記買了一包,只感覺到它是一種膨化食品,咬下起只得「空氣」。

 

 

2.薯圈

小記鍾意將煙肉味薯圈套兩個落手指再咬開食(細個太天真,大個知噁心),味道有少少鹹過龍,不過是難得的飽肚零食之一。

 

3.牛仔片

小記覺得它的外型非常破格,有別一般薯片造型,而它的牛肉香味粉到今日依舊記得。

  

 

4.熱浪

辣辣的感覺,太爽!即使細個不喜歡吃辣味薯片,吃到最後,也要整個包裝袋都倒入口!下面的廣告,你有印象嗎?

 

 

 

  

5.媽咪麵

壓碎後混合調味粉再搖勻食是食媽咪麵的常識吧!小記想知有人試過煮嗎?

 

 

 

6.童星點心麵

最適合小息同朋友仔一同分享的零食之一,倒少少俾人自己都仲有得食(笑)!大個左就變心了,更喜歡闊條麵。

 

 

7.咖哩卷

你有這種想法嗎?三條裝咖哩卷實在太少,會越食越上癮!

  

 

8.嘉頓朱古力手指餅

啜手指?當然有嘉頓朱古力手指餅,食完整個垃圾桶都係黑色包裝紙!

 

9.愉快動物餅

識揀,一定揀紫菜味!食左咁多年,都學識哂動物餅的英文字(淚)!

 

 

10.沙爹魚串

$5大大包,好似一把扇,記得有20多串,每次都留底一大堆竹籤。

 
文:bo.c 
 

相關連結

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓