港男頭髮煩惱求救遭改圖 我看到第三張圖已忍不住笑了

文:
2015.02.27

文:小怪獸

頭髮煩惱從來不是女仔的專利,其實男仔都一樣有,一段時間沒有打理的話,頭髮一長左,都會唔知點算好。最近有網友係高登討論區以《我PAT陰成日自然分開左》為題發文,並附上模擬自畫像一幅,指自己的前陰太長經常自然分界,向眾巴打絲打求救。集思廣益,很多網友諗計替樓主解困,有些圖文並茂,惹來很多搞笑回應!

 

好似上圖咁 

PAT陰分開左成一大條洪溝 

整齊返佢又自動分開返 

可以點做

發文者指自己是第一次開po,不用自己推文已得到熱烈回應。起初網友真的替他想辦法,有人說把前陰留長,再”攝”係耳仔後面,亦有人建議用髮夾夾好、把前陰分散、把全部頭髮放在前面等等,但之後改圖愈來愈厲害,網友創意無限,情況一發不可收拾,小怪獸差點笑到反肚!


用髮夾


打散佢

 
剪一執


變GD?


開始失控......


撒亞人


軍佬

 
食埋麵都得


秦始皇?


菲利


食人花


永澤同學

看到這張小怪獸真係笑到流眼水......這裡改圖只是部分,大家可按下面連結繼續看繼續笑!

來源:http://forum3.hkgolden.com/view.aspx?message=5694976 

相關連結

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓