這6個廣東話常用到但唔識寫 鬧人唔一定要講粗口呢

文:
2015.06.03

廣東話系列又同大家見面。大家睇晒《Hea字原來都有得寫 生活篇》、《「第日」應該叫「遞日」 工作篇》及《打邊爐原來錯字? 飲食篇》未呢?睇晒就好,今次就同大家講講幾個經常聽到的話人常語。其實唔一定要講粗口嘅,用廣東話話人已經夠晒啜核喇!

1. 陰質—「陰騭」

「某某某做得太多陰質野,唔怕有報應咩?」對於「陰質」一詞,相信不必多作解釋,大家都能明白其意。但「陰質」並無「陰德」之意,話完都無意思。記得下次話人都要話啱字啊!

2. 拿西「揦西」

若你身邊有人做事錯漏百出,馬虎了事,請送他/她「揦西」二字。不過話時話,大家有無發覺,廣東話很常用「西」字鬧人?

3. 站亂歌柄—「劖亂歌柄」

「劖亂歌柄」即指突然插嘴,或打斷別人的説話。亦有一說,「歌柄」乃指唱歌。通常這類人只會有一個下場……

  

4. 無泥搭圾「冇厘搭霎」

對於此詞,網上有不少結合現實生活的說法,如「無泥(土)搭圾(垃圾)」、「冇厘答(回應)霎」。雖然創意十足,不過正寫應為「冇厘搭霎」。

5.  郎黎—「狼戾」

話人無喇喇發脾氣,其實「郎黎」有得寫!單睇字面,又「狼」又「戾」,已經感覺到有幾撒野。

6. 爛屍格路「躝屍趌路」

如果對方有齊晒以上缺點,而你又頂佢唔順。嫌單講一個「扯」字,並不足以表達你的憤怒?可能你會更想講:「躝屍趌路」、「躝開啦」。「趌」有軀逐之意,即叫對方早走早著。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓