「一匙可愛, 四匙細心...」FB瘋傳小遊戲 計算神創造你的時候用了什麼材料

文:
2015.06.15

文:Marcus

耐唔耐Facebook都會有班Friend洗牌式Share某啲心理測驗或者遊戲,好似嗰啲「你係《大時代》裡面嘅邊個人物?」、「你上世係邊個歷史人物?」、「你最似邊個卡通人物?」……呢幾日小編見到最多人玩嘅就係呢個「神在創造我的時候…」,只要輸入姓名,就會有一幅三格漫畫,講下神創造阿邊個嘅時候落咗啲咩材料,包括人情味、細心、可愛、勇氣等等,見到有超過1,900萬人玩過,小編都忍唔住幫呢幾位人兄測試下:

 





  

正所謂「雞蛋六隻,糖呢就兩茶匙,仲有啲橙皮添」,你都想知自己咩構造,就快啲試下,真係要快,小編相信未到星期日,呢隻Game就會Out,到時你仲玩,就好似而家仲Share Microsoft隻「HOW OLD DO I LOOK?」一樣咁……

測試連結:
http://tw.vonvon.me/quiz/82

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓