一張豬仔圖3萬like,之前又飲麒麟啤 田少fb原來咁好睇

文:
2015.06.19


政改方案星期三在8票贊成,28票反對下被否決,33名建制派議員就因為要等埋劉皇發 (發叔) 而在表決期間離場,搞到趕唔切投票,變相棄權,呢單懸案真相係點,小編就答你唔到,不過乖乖坐低投了贊成票的田北俊 (田少) 就有嘢講,佢當晚開動抽濕機,出了一幅豬仔圖片,再加句Caption「邊有咁多陰謀論啊,主要係人蠢無藥醫」,成功獲得超過3萬 Like 加6千幾個 shares,其實佢個 Facebook 自舊年就好似著了火咁,瘋狂呃Like,大派花生,而家就同你重溫下佢的強帖:

在梁特首上任兩周年出一個這樣的Post,真係別具意義!

今年初何俊仁議員話政改否決後先諗遲職公投,田少補祝生日唔知係咪回應緊呢單嘢呢?

特首年初發表施政佈告,世事好似又畀田少看透......

  田少兩度上載飲麒麟啤照片,小心飲醉畀麒麟擊到!

  田少話你知原來5歲小朋友真有其人!

  田少隻馬「人民武士」個名都霸氣過人,政改否決,唔知佢呢兩日有事定冇事?

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓