千禧年後,我們一起經歷過這十件香港事

文:
2015.09.08

文:DL

千禧年後,香港經歷了很多大小事,終於係跌跌撞撞之中走到今日。以下這十件香港事,我們都一齊經歷過,甚至曾參與其中,唔知你又記得幾多呢?

1. 戴口罩!清潔! 停課!

2003年沙士襲港使全城陷入恐慌!無可否認沙士係香港人心中最重要的一役,當時香港被列入役區,電視台每日公佈死亡人數,城中人人自危,清潔、洗手、戴口罩,港人衛生意識從未如此高漲。雖然當時情況極差:經濟下滑、病情未明、政治混亂,但港人在此極困難之時卻展現出前所未有的團結,最終戰勝病魔,香港人,勁呀!

如果個陣你仲係位學生,你一定會好開心,因為可以放假放到天荒地老。不過後期放假放得多,就會好想返學,很掛念學校的一切。但我就慘啲,因為我當年因為沙士而無得去畢業營,嗚呀!

(圖:cdn.turner.com) 

2. 七一大遊行

2003年還發生了另一大事——七一大遊行。

當年七一,香港人都忍唔住站出來!廿三條、經濟不景、沙士慘況,無一不是上街的條件,最於造就了五十萬人逼爆港島的情景。大家一齊高呼:「老董下台!」當年的你唔知又係邊呢?

3. 看風箏飛多遠未斷線

2005年《大長今》在香港播出後。引起了前所未有的熱潮!李英愛瞬間成為香港無人不曉的大名星,大長今結局當日收視高達50點,創下了香港收視神話。就連我學校都用《大長今》做勵志教材。崔今英、中宗、鄭尚宮呢啲角色名,大家仲記唔記得呢?後來仲有動畫版,不過睇睇下決定放棄!經典之所以係經典,在於其他作品難以超越正典。

 (圖:cue.imbc.com) 

4. 他約我去迪士尼

「畢生也願記起,香港迪士尼,煙火璀璨夜晚定會很美。」2005年迪迪尼開幕,香港人從此多了個拍拖好去處!但記唔記得一開始時接待内地遊客的場面?媽呀,太混亂了!時至今日,迪迪尼都仲係講普通話多過廣東話。但其實迪士尼開幕又關我咩事喎,唔通得自己一個人去玩咩……

 (圖:官方網站) 

5. 裸照事件

2008年陳冠希同女星爆出淫照事件,在全球華人社區引起大風波;加上foxy盛行,更令整件事發展得一發不可收拾!其實我當時諗唔明,兩人明明就係受害者,點解會係個受害者出來道歉同受人指罵?只怪我當時真係太天真同太傻,無法理解。

6. 中國主辦奧運

哇,我地偉大的祖國舉辦2008年奧運,達成了幾千年來的夢想。香港仲有份辦馬術比賽,真係巧開心呀!禾當時日日係電視前支持國家隊,中國隊加油!

 (圖:官方網站)

7. 8.23 人質慘劇

2010年8月23日,我坐在電視前一言不發,場面至今依然歷歷在目。但願死者在天之靈能安息。

(圖:cdn6.wn.com) 

8. 政府派錢

哇哇哇,財爺派錢呀!見住隔離澳門年年都派一萬幾千,終於都輪到香港人喇!2011年個6000蚊,大家應該都用晒喇?到了往後每年的施政報告,大家都好期待會再派錢。不過,想想就好了……

9. 豬狼相對

「你呃人,唔好講大話!」2012年,當時我係電視前睇辯論直播,花生一地都係,黑材料日日新鮮,仲好睇過cctvb啲電視劇。

(圖:youtube@Teddy Lau   

10. 香港人撐起雨傘

2014年9月28日,震驚世界的一天。無須多言,大家懂的。

一起重溫:

- 《遊客為港打氣 「請把這份勇氣傳向世界」
- 《「世界上最斯文的抗議?」 外國媒體予以港人讚美》 

  (圖:newsrescue.com) 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓