千奇唔好教女朋友玩淘寶!

文:
2015.10.29

文: 藍橘子

【不知恥生活小事一則】10月12日(淘寶)

話說,今朝我未返到公司,老闆行咗出去Reception。」

「莉莉妹牙,我想問做乜呢幾日都有貨返?乜我哋有訂單咩?」老闆指著堆嘅門口堆貨。

「牙你老…」莉莉一抬起頭:「老闆係啊,啲貨全部係藍橙仔嫁。」莉莉指一指我抬底塞滿另一堆貨。

於是,我連早餐都未食,就畀老闆召咗入房。

「藍橙仔,你係咪好似Kelvin仔咁訂錯嘢,點解枱底咁多貨?我開過黎睇全部都係頸巾黎,我哋公司幾時有出頸巾我唔知嘅?」老闆以為咁樣反問好有霸氣,其實聽得多都幾憨…

「唔係啊老闆,係傻仔先會訂錯嘢。」呢個時候老闆探頭望一望Kelvin仔,佢又同部影印機耍緊花槍。幾乎每日,佢用親部影印機都會壞,我覺得Kelvin仔成日OT,佢同部影印機一定有段不可告人嘅關係。

老闆點一點頭,認同我講嘅野,又問:「咁你枱底堆頸巾係咩黎?」

「老實講,呢件可能係我人生中做得最錯嘅一件事。老闆你除咗同你老婆結婚之外,人生最後悔係乜?」

「請咗你。」老闆答得斬釘截鐵,我哋Dead Air咗十幾秒。

「咳…我最後悔嘅,就係教識我女朋友玩淘寶…我而家幾乎每隔一個星期就好似過一次聖誕節咁。」

「聖誕節?即係咩?」

「就會收到淘寶寄黎公司嘅禮物,但你都有眼睇,天氣只不過係凍咗少少,我女朋友就即刻買咗五條頸巾,我懷疑佢前世都唔知係咪長頸鹿黎。」

跟住我又話:「不過最恐怖嘅係,女朋友為咗令我唔發脾氣,每次都會買埋禮物畀我…你知唔知,用自己嘅錢買禮物畀自己,每星期一次,個心情有幾咁複雜…」

「…」老闆摸一摸佢唇上面啲鬍沉思,突然又話:「咁又點啊?!咁就可以當公司係淘寶收集站嫁喇!?我叫莉莉以後除咗公司貨之外,唔準收其他速遞!」

「你玩到咁絕,信唔信我下次等老闆娘上黎公司,我教佢玩淘寶…」

「……」老闆打咗個冷震,然後話:「以後收好啲貨,唔好堆晒喺門口阻住通道啊!」

「咁我出返去做嘢先,天氣凍喇,呢條頸巾送畀你。」

估唔到,老闆仔平時係威係勢,原來都係一個怕老婆淘寶嘅男人。

 

本篇圖文獲作者藍橘子授權刊登,未經准許,請勿轉載!
藍橘子 facebook: https://www.facebook.com/BlueGodZi/

 

HK 港生活 APP 登場!
Android 版:立即下載

Follow us:
即like UHK 港生活facebook, 追蹤城中大小熱話;
Instagram: @ulifestylehk

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓