馬家又嚟喇!新舊《愛‧回家》演員齊齊玩穿越?

文:
2015.12.08

 上次等到頸都長,終於等到馬家客串十秒咁多,上次講到「馬子妮」蔣家旻於Instagram上載劇本預告馬家回歸,近日又有新消息!

「溫經理」馬海倫於微博上載古裝照片,並寫道「各位早晨正在拍愛回家」,照片所見有「馬虎」劉丹、「馬強」徐榮、新版演員麥長青同近期爆紅的吳業坤。

雖然唔知馬海倫今次係「溫經理」定「蘭姨」,再睇先發現《愛‧回家》劇組人員亦有轉發了這條微博,更寫「《愛‧回家》穿越了!在古時倫家與馬家是世交?是仇敵?還是……欲知後事如何,請留意941集《命中注定是有緣》」

馬家近排密密曝光,莫非正為馬家總動員回歸舖路,終於由變《愛‧瑜伽》變番《愛‧回家》?

以上圖片來源: 馬海倫微博黑導黑爺微博

>> 馬子妮IG 貼劇本 暗示馬家回歸《愛•回家》日子?
>> 就做完《愛‧回家》 無綫十大最長壽處境劇其實它只排第三

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓