韋家雄臉上神秘唇印!萬千星輝頒獎典禮5大蝦碌有趣位

文:
2015.12.14

2015萬千星輝頒獎典禮圓滿落幕,但整晚出現不少奇怪蝦碌位,一次重溫頒獎典禮5大另類看點!

>> 2015萬千星輝頒獎典禮 15個獎項足本名單

1.  公然賣廣告


頒完最佳經典劇集,鏡頭一轉見到汪呀姐拎手機影相,以為出錯之際,Do姐忽然出現話請大家食晚餐,說罷即有同事拿出三大盤KFC食物,一眾小生花旦於鏡頭前食雞,賣廣告賣出面!

2.  吳若希疑似寸阿姐

吳若希憑《武則天》的插曲《眼淚的秘密》壓倒得到汪呀姐奪得「最受歡迎劇集歌曲」,上台致辭時仲話︰「覺得呢個獎係要經過那些年或者一顆不變的心。」暗寸汪阿姐同鍾嘉欣喎!?

3.  家燕姐登基


於頒視帝視后前,王祖藍讀出網民心聲過場,最大笑點是引述網民留言指家燕姐當晚「黃袍加身」,簡直好似登基大典一樣,仲話好想同家燕姐瘋狂跳十字步,家燕姐都答得好大體,令整個留言變得更有畫面!

4.  鍾嘉欣:「師奶MADAM!」


也許因為失落視后,鍾嘉欣擔任視帝頒獎嘉賓時明顯心不在焉,田蕊妮問鍾嘉欣點睇張繼聰的表現時,嘉欣BB答:「我都無睇《梟雄》!」,胡定欣及田蕊妮即時指正嗌《師奶MADAM》,但其實3個都錯,張繼聰憑《收規華》入圍,瘀爆!

>> 另看: 田蕊妮頒獎禮表現惹爭議 網友狠批態度囂張

5.  神秘的唇印


《梟雄》獲最佳劇集「最佳劇集」,一大眾演員走到台前慶祝,竟然影到出爐「最佳男配角」韋家雄面上出現神秘唇印,究竟係邊位花旦嘅呢?

 

以上圖片及資料來源:mytv

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓