Twins、張惠妹打頭陣!2016年7大唔睇會後悔演唱會(上半年版)

文:
2015.12.01

2016仲有幾日就到啦!當大家忙住回顧今年演唱會的時候,不如一齊展望明年的紅館,細數7個必睇的演唱會,唔睇絕對會後悔!

1月:

Twins (跨年)

出道快將15年的Twins,小編雖然由一名小學雞進化成一個捱更抵夜的打工仔,但時不時都會哼起「男生們是非,我細細聲講給你~」;對於一班90後來說,Twins雖然講不上唱功了得,但絕對是不少人的青春回憶,難得開演唱會,就去捧捧場啦!

圖:FB@蔡卓妍SA

張惠妹(阿密特) 

台灣天后張惠妹的歌唱功力無庸置疑,每次演唱會都引起熱話,今次演唱會a mei將帶來不少新歌,帶來極具衝擊的感官體驗,必睇!

圖:FB@張惠妹 A-mei/A-mit

林子祥

入行40年,林子祥首首歌曲都是經典,亦成為一眾媽媽、婆婆級的偶像,各位孝順仔、孝順女有無打算帶家人去睇演唱會呢?

圖:FB@AEG Promotion Ltd

3月:

林憶蓮 

有消息指林憶蓮將會於紅館開騷,雖然未有確實日子,但卻相當令人期待。

圖:FB@Sandy Lam 林憶蓮

A-Lin

A-Lin所唱的情歌陪伴過不少人,歌姬爆發性的歌聲亦俘虜不少歌迷,這個實力派演唱會實在不能錯過~

圖:FB@A-Lin 920

4月:

謝安琪

今年謝安琪入行十週年,將巡迴演唱會最終站定於香港,別具意義;阿Kay有多首經典歌曲都讓人忍不住無限loop,《年度之歌》、《囍帖街》、《獨家村》、《最好的時刻》,還有於15年播個不停,與Juno合唱的《羅生門》,Fans最想聽哪一首呢?

圖:FB@謝安琪 Kay Tse

5月:

五月天

2015年五月天未能履行五月之約,相約大家於2016年5月在紅館重聚;雖然未有確實日子,歌迷們苦等一年終於可以再見他們,相信亦是不少人的必看演唱會!

圖:FB@相信音樂國際股份有限公司

>>>>> 更多演唱會資訊 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓