【絕望真相】《一生人只為搵一個,與你相隔半小時車程的女友》

文:
2015.12.20

文:電視汁撈飯 

 

喺香港,搵個女朋友住邊真係好緊要,因為如果你同佢住得遠,有可能仲辛苦過Long D。每次出街前女友總會send一句「你會黎接我架可」外加「笑到瞇瞇眼、臉頰紅紅」Emoji,或者出街後在你身前環抱著你,瞪大雙眼然後扮可憐「你係咪會送埋我返去架~」果一秒諗點回,仲難過諗分手message...

 

如果你話「唓~送返屋企之麻,其實唔難」,只有兩個可能:

一你無女....咁無野好討論啦

二你有車...咁更加無野好討論

 

但如果你同大部份可憐蟲一樣,咁岩有個好好既女朋友,又咁岩只係喺社會打滾左幾年,唔捨得買車,的士都好少搭,你就會明白果份現代都市人喺繁華鬧市背後既悽苦,每次喺送同唔送之間幾咁鬥爭...

 

首先若然好好彩,你地兩個都住港島,就算唔係好有錢,可能係灣仔唐樓外加鰂魚涌屋邨,都已經夠哂幸福。雖然仍然要面對住Times Square、太古城、Sogo呢啲根本並非為香港大眾而建的邪惡資本主義標記,但至少去完銅鑼灣、天后、北角,送佢返完屋企再自己獨自歸家,都唔使一個鐘,基本上你地可能連旺角都好少去,去新界同去台灣既次數差唔多..

 

但因為香港地少人多(?),開拓左大量新市鎮,在加上樓價高企,兩個人好容易就住到好似牛郎織女咁遠,考驗就黎啦。

最恐怖的對決係咩?

上水同將軍澳?屯門對石硤尾?荃灣勇戰香港仔?藍田對青衣果程地鐵搭得多應該會抑鬱。九龍城與東涌的感情應該好快淡去...

 

你體會過就會明白,原來除左人力錯配,資源錯配,食物供應錯配,薪酬錯配之外,連感情、地域都可以錯配。

 

你亦同時驚醒,為何那麼多人說,要在讀書時拍一次拖,好好珍惜那段兩小無猜的青澀,因為學生一齊得既,通常住得再遠都有極限,怎也出現不了天水圍與柴灣的悲劇吧(好似係)。

 

而除了車程遠,如果還要轉車,那漫長的一小時,不能完全昏迷、只能斷斷續續短睡幾分鐘又要醒,怕搭過龍、走了尾班車,那份缺乏安全感的空虛,絕對比相隔異地害怕對方出軌更痛苦。

 

由初相識的偶爾給她驚喜出現在她的樓下,到熱戀初期還能甜蜜地管接管送,

吵架時還會不顧一切由觀塘乘的士到元朗,到後來穩定下來只能在旺角的巴士站目送她離開,原來長久的感情也難敵冗長的車程,再濃的蜜意也會被車費溶掉,那天的山盟誓約,也會被第朝返9點的疲倦抹走。

 

去完街10點,第朝仲要返工,在已經空蕩的車廂中,難得可以坐下來(依家搭地鐵有得坐要用難得...),眼望眾人帶住疲憊既面容趕回家,你會想,其實真正《愛.回家》的劇情應該是發生在地鐵的。

學生們補習補到hihi仲要返去做功課,白領剛剛OT完明天還要OT,你安慰著自己其實遇上了她,還能準時放工,一起晚飯已經萬幸,但從車門上的玻璃窗看到車廂外的漆黑,那份空洞卻又好像預視了我倆的將來...

 

「點解你依家咁少送我返屋企既...」她扁著嘴。

「聽朝要返工麻...」

「初初識你、一齊你都係咁送架!」開始扮嬲鳥。

「..」

 

住得愈遠,感情就愈易磨蝕;

車程和感情應該是inversely related;

送,第朝無精神;

唔送,果晚已經無精神....

 

其實除了捱麥記,心底裏我們還潛藏著一個畢生心願 —找一個與你相隔只有半小時車程的女朋友,呀媽教落「貧賤夫妻百事哀」,感情,未必鬥得過車程。

 

但退一步,如果連呢個考驗都跨得過,仲有咩難到我?

有時是咪應該更慶幸,曾經窮過捱過患難過,真情才讓我們知道沒有揀錯。

就算再遠,逆行還是希望找到一個,願意真心為她付出那一小時十五分鐘(要轉車),又或是她能體諒我而講一句「我自己搭車啦!」的人。

 

少女們,請好好珍惜果個無車仲肯成日送你返屋企的小伙子。

逆行@電視汁撈飯 

 

本篇圖文獲作者電視汁撈飯授權刊登,未經准許,請勿轉載!

電視汁撈飯 facebook: https://www.facebook.com/tvsauce/

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓