無返周柏豪咁上下靚仔既,真係唔好整All Back頭

文:
2015.12.22

文:高教授

圖:FB@周柏豪 Pakho Chau 

「哥哥仔,想點剪呀?」

「幫我剪個 All Back 頭,要好似周柏豪咁既」

越來越多客人走進髮型屋說要剪 All Back 的髮型,穿著黑底白字 T-shirt 的偽韓 MK 仔、瘦骨伶仃的大學生、剛下班西裝骨骨的白領、甚至中年發福的阿叔。個個剪了 All Back 頭走到街上,自以為就是型男,但他們從來沒有考慮過,自己是否適合 All Back。

「搞掂!你睇吓咁剪O唔OK」

「OK,剪得幾型呀」

幫他剪了這個「一街都係」的 All Back 頭後,他似乎很滿意。看著他那條高聳入雲的髮線、李嘉誠的額頭,加上扁平的輪廓,有時真的忍不住笑。型?如果你有周柏豪咁上下靚仔既話,咁咪型囉!

近年,All Back 髮型的確有點氾濫。人人都想學周柏豪,但卻沒想過在學人家之前,要先看看自己有沒有人家的臉和身型。不是每個人都像周柏豪,或者最近爆紅的台灣人氣演員王大陸這樣 carry 到 All Back 的髮型。每個人的輪廓、面型各有不同,不能因為潮流興就一窩瘋的去剪同一個髮型。

明知自己額頭高,都硬要 All Back,以為自己是比比鳥,最後卻變成了壽星公,畫虎不成反類犬。有時穿起西裝想學碧咸 gel 個西裝頭,殊不知 gel 得太貼變了賭神頭,真的是「不如一槍打死我」。

Carry 到 All Back 的男士,就算拍衛生巾廣告都是型的。Carry 不到的話,我情願你留返個蔭出來,飛輪海頭又好,棒棒堂頭又好,都敏俊頭又好。如果你比較適合這類髮型,就不要堅持跟風,學人兩邊剷青、中間 All Back,因為無論你髮型點整都好,個樣永遠係最誠實的。

引用周星馳在《算死草》裡的一句台詞:「髮型呢家野,係要襯㗎」

 

本篇圖文獲作者高教授授權刊登,未經准許,請勿轉載!

高教授Facebook:https://www.facebook.com/professor.ko/

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓