佳節,就唔好扮毒L啦

文:
2015.12.24

文:明月

網上配圖:s2.favim

佳節快來臨,黎緊有耶誕節同除夕,呢兩個被商業社會塑造為情侶拍拖嘅大日子。同時,又有成班人會係呢啲日子叫春,話自己係毒L,不停係Facebook share《Lonely Christmas》。

如果係真正毒L,自嘲下就無妨,反正大部份男人都係由毒L開始,慢慢學識脫毒,最後都識到女仔。但係好多偽毒人士,明明自己有女,可能只係個晚有事無街出,就叫埋一份話自己好毒;又有人食女無數,只係咁岩今年呢個時段single中,又話自己好毒。

其實大家有無諗過真正毒L嘅感受? : (

個道理就有如有錢人話自己窮、瘦底女性話自己肥、考得好嘅人話自己無溫書,畀啲真窮人、真肥人、真成績差嘅人聽到係幾咁無奈同難堪。更何況,大時大節無街去之餘,仲要畀你班偽毒串,真係唔好受。

不如試下代入其他例子丫?財政司司長曾俊華講過:「我係中產,我都睇法國電影」之後,你有咩感受?咪虛偽、離地囉。財爺月薪係港幣32萬元一個月,我敢講係香港Top 5%嘅人,如果佢都係中產,咁我已經係負資產、破左產、陷家產。

平時玩玩下就唔緊要,不過呢啲大時大節,非毒L就唔好扮毒L喇,一來照顧下其他人感受,二來唔好搞到社會咁虛偽嘛。

 

本篇圖文獲作者是明月授權刊登,未經准許,請勿轉載!
明月 facebook: https://www.facebook.com/MoonlightNo14/posts/149423908759401?__mref=message_bubble

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓