未播先雪?TVB傳雪藏5劇集 網民:有2部都想睇

文:
2015.12.28

《實習天使》做完,今晚起無綫9:30檔又播內地劇,原本以為因近期花旦荒拖低產量,以至唔夠劇播。原來唔係!據蘋果日報報導,有傳無綫要優化戲劇組,新上任的助理總經理杜之克睇完手頭的劇後,認為有5部劇拍得太差,決定抽起直接放入大雪櫃!

5套被抽起的劇集包括:
《巾幗梟雄之諜血長天》

圖:郭穎絲微博
由李添勝監製及黎耀祥同胡杏兒主演的30集劇,李添勝即將退休、胡杏兒已經離巢,抽起原因十分明顯!

《流氓皇帝》
圖:HKChannel 微博
此劇原訂於8月3日晚上8時半的檔期播映,突然臨時抽起改播《樓奴》。此劇由潘嘉德監製,由馬國明、周麗淇主演,更於佛山外景拍攝。

《性在有情》

圖:江美儀facebook
《使徒行者》及《My盛Lady》監製文偉鴻的喜劇作品,演員包括:張兆輝、陳敏之、阮兆祥、江美儀及許紹雄。

《波士早晨》
圖:TVB官方微博
陳慧珊於無綫的告別作亦無得留低!

《末代御醫》
圖:Jolly的今日星蹤微博
由郭晉安、楊怡主演,除咗係無綫節目巡禮劇集之一,更被放入2016月曆,重頭劇忽然被抽起,不少觀眾都大叫可惜!


>>>>>2016月曆其他內容:
佘詩曼坐正、謝安琪空降拍劇?大台2016月曆曝光



但觀眾都大叫可惜,普遍都想睇被抽起劇集,仲估係無綫內鬥累事!

以上被抽起的其中3部劇有內地外景,5劇共115集,據報至少損失7,500萬!莫非無綫自家製作真的如此不濟,寧願於黃金時間播外購劇而抽起已完成的作品?

 

資料來源:蘋果日報香港討論區HKChannel 微博

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓