點用電話最慳電?

文:
2016.01.21

文:藍橘子

【不知恥日常】點用電話最慳電?

   
今日例牌遲到,老闆問我點解。其實有乜點解吖~咪求其搵個藉口氹吓佢老人家開心。
 
「電話無電,所以鬧鐘無響。」

「你班廢青乜都靠個電話,電話壞咗就同個廢人無分別。」
 
其實老闆你無咗班員工,都係廢老一條,但當然啦我無講出口,我只係不停點頭:「係啊係啊。」
 
「洗唔洗我送個鬧鐘畀你啊~送鐘啊!哈哈哈哈!」
 
「哈哈哈,點解老闆你可以諗到啲咁好笑嘅gag?我出去執返條橫丫腸先。」我笑到彎晒腰捂住個肚行返出老闆房。
 
正當我坐返埋位,諗住終於可以嘆返個早餐嘅時候,Marketing 部門Adam就行過黎,一手拎起我電話仲拎起我隻手指解鎖,然後就不停撳撳撳,由於我食緊早餐所以就由得佢搞。
 
相信每間公司都有一個固定組合,成日講笑話但唔好笑嘅老闆,多管閒事懶係博學嘅Marketing,一個由你入職嗰日起就話想辭職,但辭九世都下唔定決心嘅老屎忽。
 
「搞掂喇!幫你熄咗好多嘢,咁樣會慳電好多…」Adam懶叻咁放低部電話就行開咗。
 
起初我都不以為然,Adam成日都喺公司自稱gadget小王子。但當我到下午想偷懶玩吓電話就發覺唔對路,又上唔到網,螢幕又暗…於是我就拎住呢部好陌生嘅電話問Adam到底搞咗乜。
 
「係啊,我幫你熄咗大部分功能,到你想用就開返,唔用記住熄。個mon最暗就唔食電,你行去黑啲嘅地方就會睇到嫁啦!慳電嘛。」
 
「…」我攞起Adam部電話熄咗佢。
 
「喂你做乜熄我部機啊?!」
 
「咁樣先最慳電,你有用咪開返佢囉。」
 
其實做人同用電話都一樣,咁長命無用,最緊要喺你仲生存期間做過乜嘢。
好多人埋怨自己生活不如意,但有冇做過任何一樣嘢去嘗試改變佢?

 

 

本篇圖文獲作者藍橘子授權刊登,未經准許,請勿轉載!

藍橘子Facebook:https://www.facebook.com/BlueGodZi/

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓