我喺老麥向女友求婚,幾乎搞到悲劇收場

文:
2016.01.21

 文: 有心 無默


 
一開始同班兄弟講要喺老麥向我女朋友求婚,佢地即刻異口同聲咁回應我:「你係咪睇得多 Tree gun 終於痴咗呀?」
 
「你就痴,你地唔明老麥對我同小菲係幾咁重要…」
 
「大佬唔好玩啦,次次嚟食老麥都聽你講一次,仲煩過689講一帶一路,點會唔明?」其中一位兄弟回應。
 
簡單講,當年小菲因為一個魚柳包嘅所有權而同大陸人起爭執。本來小菲已經諗住息事寧人,點知大陸人仲迫佢道歉。
 
最後我仗義出手叫職員睇返閉路電視成功擊退佢地。藉此為契機我地相識,一年後開始拍拖,經歷五年總算嚟到呢步。
 
「老麥同埋呢個魚柳bell,」我舉起食到一半嘅包,「就係我同小菲愛嘅源頭。既然由呢到開始,亦都應該喺呢到結束…」
 
「結束呢個講法唔多對路喎。」兄弟A提醒我。
 
「既然係咁,」兄弟B接住講落去,「點解你唔乾脆喺到結埋婚呢?」
 
「咪傻啦。結婚喺到搞肯定樣衰過亞視台慶,我唔想完場時拋漢堡包呀。求婚就唔同…最平只係2999就可以包場,所有嘢又自己控制,又有紀念價值,小菲一定會鍾意。我已經有哂計劃架啦…」
 
本身班兄弟都對我呢個想法唔多睇好。但一聽完我嘅「大計」,佢地所有人都開始有所改觀…
 
嗰刻,我深信自己一定會成功。
 
日子一跳,好快就去到我向小菲求婚嘅日子。呢日同時都係我同佢相識仲有拍拖紀念日。望下手機,時間係夜晚七點鐘。
 
「今晚咁少人嘅?」去到老麥帶小菲坐低嘅時候,佢突然感到奇怪咁問。
 
「少人咪好囉,無咁嘈嘛。」我回應,「我去買嘢食先,照舊?」
 
「嗯…」
 
我嘅計劃,一句講哂就係「Less is more」。呢刻老麥雖然同平時一樣,但職員其實一早已經夾過,為數不多嘅食客都係小菲未曾見過嘅朋友。而我班兄弟同小菲嘅姐妹就埋伏喺暗角處,等待合適嘅時機現身。
 
至於驚喜,就會喺啲細節位慢慢浮現,仲會一浪接一浪…
 
「登登,到啦…妳最愛嘅魚柳包加士多啤梨新地!」無耐,我就帶住食物返嚟了。
 
先解釋下,不論魚柳包新地甚至餐盤上面張廣告紙,都有好多位置唔同咗。先講廣告紙,只要認真睇就會注意到上面充滿住我同小菲嘅名,仲有Love同marry me咁嘅字眼…
 
再到個新地,當然唔係一般老麥嘅低級貨色。首先士多啤梨醬係由著名嘅淡雪草莓製成。雪糕係當年我同小菲旅行,佢食完非常鍾意一直想再食嗰隻。為咗重現呢個味道,我專程扮公幹飛去日本,最後成功感動老闆教我整嘅秘訣…
 
所以,呢個新地可以話雪糕有糕味,士多啤梨醬有醬味…只要一啖,小菲一定會食出個感動。
 
「食咗個新地先,唔食就溶架啦。」呢刻我已經忍唔住勝利嘅微笑。
 
要忍耐呀…唔可以咁早就穿煲…加油…忍住。
 
然而,令我意外嘅係,小菲食完竟然一啲反應都無。
 
「唔…真係溶溶地。」仲咁樣回應。
 
唔係掛?
 
「吓…?」見狀,我即刻收返笑容,一臉錯愕咁擰轉頭望返出餐嗰邊。
 
唔通班毒X職員唔抵得我求婚,玩鳩我真係出返正常新地?唔係咁大整蠱呀?
 
「你試下嘞。」小菲將杯新地遞俾我,我馬上拎起膠匙試咗啖。
 
咦…無問題喎?明明就係成功嘅味道,點解會咁?
 
「你食埋佢啦…我今日口淡淡,都係唔食雪糕啦。」小菲接住講。
 
雖然越諗越奇怪,但我嘅字典裡面係無放棄兩個字。
 
「咁妳快啲食個魚柳包啦,沙律醬夠味呀…」
 
到魚柳包,唔單止盒上面嘅字變咗Will you marry me。只要一打開,就會發現裡面根本就唔係包,而係一隻求婚戒指…
 
「點解…」小菲一臉疑惑咁望住嗰盒面,睇嚟係注意到啲字啦,「魚柳包又會變返盒裝嘅?」
 
What the fuck?
 
「點解?可能呢間無轉到呢,又或者特別包裝…」
 
「特別咩?咪又係同之前差唔多…」小菲再一次無視咗呢個驚喜。
 
呢刻,我心跳得好快,雖然暫時發展非常失敗。但只要打開個盒,就一定可以將形勢扭轉過嚟。
 
「Donald…其實,我有樣嘢想先同你講。」
 
本來小菲已經拎起咗盒包,但就喺打開嘅一刻,佢竟然又放返低。
 
「妳真係…唔食咗個包先?」
 
「呢件事更加重要。」小菲表情變得凝重起嚟,「我尋晚同媽媽嘈完交嚟。」
 
「吓…無嘢嘛?」
 
「佢話之前同佢班朋友行街,見到我地喺老麥食嘢,仲俾佢朋友認出…覺得成件事好羞家。」
 
「唔係嘛…食老麥有錯咩!?」我難以置信咁問。
 
「其實好大程度佢都係意氣用事…早排我細佬先因為食得太多麥樂雞搞到要入醫院…」
 
「唔係嘛?」
 
「之後佢諗住清埋細佬食淨嘅豬柳蛋漢堡,結果塊包皮太硬搞到咬碎埋隻牙…」
 
「唔係嘛?」
 
「嗯…就係咁嘈下嘈下,阿媽斬釘截鐵咁話你一定唔會俾到幸福我。」
 
「伯母點可以咁諗架!?明明上次見面仲請我食雞脾架!?」
 
「我都係咁同佢講,話佢咁諗好離譜…但佢話可以同我打賭,既然連重要日子都可以帶我嚟老麥,咁睇死你求婚都會喺到搞…」
 
「唔X係嘛!?!?!??」
 
「我當時好有信心咁同佢講唔會…但其實心裡面都好疑惑…Donald…你唔會咁做可?」
 
「我…緊…緊係…咳咳!」面對小菲呢個質問,我當堂慌了。唔敢直視佢之餘,目光開始慢慢移落盒魚柳包到…
 
呢刻,呢盒魚柳包毫無疑問已經成為一個計時炸彈,如果唔馬上拆咗佢…後果真係不堪設想。
 
「即係會定唔會?」小菲繼續追問。
 
我下意識伸出手想拎走個魚柳包,但就喺下一刻…
 
「你到呢刻仲掛住個魚柳包!」佢竟然一手搶過嚟仲彈起身,「估唔到你連一個咁簡單嘅問題都答唔到我…我對你好失望!」
 
「小菲…妳聽我解釋先…」
 
「或者…阿媽講得啱,你真係唔會俾到幸福我…」小菲好激動。呢刻我完全可以感受到佢多年嘅怨氣,只係等待緊一個時機爆發出嚟,「Donald!我地…」
 
唔好呀…唔好講出口…唔好…
 
「我地分手啦!」
 
拋下無情嘅一句之後,小菲拎起自己嘅手袋打算跑出老麥,臨離開之際仲將成盒魚柳包狠狠咁掉入垃圾桶。
 
molamola…玩X完啦…
 
估唔到,真係俾我衰多口講中──由呢到開始,喺呢到結束…
 
哈…哈哈…今次真係hi auntie啦…嗚…嗚嗚…
 
「你仲喺到發呆!?」老死A用力拍落台喚返醒我,「追啦!」

追?
 
無錯,我同小菲經歷咗咁多,點可能會衰喺呢到…雖然老麥係有紀念性,但我地嘅回憶又點止咁少?我永遠唔會忘記,當年萬聖節,我扮肥嘟嘟佢扮小飛飛…頂,點解又係老麥架?
 
我決定唔再諗落去,馬上彈起身衝出老麥,向住小菲頭先走嘅方向追。好快就搵到小菲嘅背影…
 
「對唔住呀…小菲!」我從後大叫。
 
「對唔住?」小菲企喺到,但無擰轉身,「你以為講句對唔住就得咩!?」
 
「唔得,我仲要向你坦白…我求婚的確係有諗過係老麥搞,唔係!係已經搞咗!頭先已經係!」我一邊行過去佢到一邊講。
 
聽到呢到,我注意到小菲全身開始震起嚟…
 
「但我發誓,結婚我真係無諗過…我唔想做岩布仙尼,更加唔想妳做關家姐。」但我無懼咁繼續行,「小菲…我應承妳,以後拍拖都唔會再去食老麥…」
 
「你真係做到咩!?」小菲反駁。
 
「雖然而家食個炒牛河都要五六十蚊,相對老麥真係好抵,但係…為咗妳唔得都會做…」
 
呢刻,我已經走到去小菲身後面,本來諗住從後攬實佢。
 
但竟然俾我發現到一個驚人真相。
 
 
 
…小菲喺到笑緊。
 
「哈…唔得…我真係忍唔住啦!」小菲擰返轉身對住我抱腹大笑,連淚水都就快忍唔住流出嚟。
 
「妳…點解…?」
 
「玩你咋,傻瓜!」小菲細細力扑一扑我個頭,「鬼叫你諗出老麥求婚呢啲屎橋咩!」
 
「吓?妳係幾時知架?」我好驚訝。
 
「由最一開始。」小菲講,「係班姐妹偷偷話俾我聽,聽完我就決定反過嚟玩返你轉頭…」
 
「咁、咁樣…」聽到呢到,雖然如釋重負,但仲有樣嘢想搞清楚,「求婚嗰度…」
 
「Donald,個雪糕始終都係差少少。」小菲咁樣回應,「但你知道嗎,由食到嗰一刻開始,我已經感受到你嘅心意。頭先,我係怕自己會忍唔住喊先遞畀你食…」
 
「小菲…」
 
聽到呢到,我終於知道時機到了,捉住小菲雙手。
 
「嫁俾我…好嗎?」
 
呢刻,小菲已經熱淚盈眶,佢先微微點咗下頭…
 
「我…」
 
「好嘢!!!」但佢嘅回覆竟然俾班後面班食緊花生嘅兄弟姐妹打斷咗。
 
「…都係唔答你住。」最後,小菲咁回應。
 
「唔係嘛…」
 
「緊係啦!你而家都無戒指喺身!」
 
「講起上嚟又係喎。咁樣…我地返去再嚟一次正式嘅求婚囉?」
 
「嗯。」
 
就係咁,我同小菲手拖住手,一臉幸福咁慢慢行返去老麥。等待我地嘅,將會係末完嘅派對,仲有一個圓滿嘅結局…
 
 
 
 
…就奇。
 
「吓?頭先你地走哂…經理以為玩完,就叫人清潔,頭先啲垃圾清走哂啦…」
 
唔X係嘛?
 
 
 
結局,雖然係無咗隻戒指,但我多咗個老婆。
 
=====================

 

本篇圖文獲作者有心 無默授權刊登,未經准許,請勿轉載!

有心 無默 Facebook:https://www.facebook.com/Echo.of.Heart/

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓