遇到個鍾意食譚仔嘅另一半,係幸福嘅

文:
2016.01.22

  文: 有心 無默


 
某次聚會傾到平時同另一半去開邊到食飯。兄弟A開始大吐苦水,話拍咗咁多年拖,諗食乜開始難過諗買邊隻股。「真係同網上面啲片一樣架!叫我提議,打邊爐就話熱氣!韓燒就話會爆瘡!放題就話食唔到咁多嘢!其他呢,又話我無誠意!」
 
兄弟B聽完當堂笑一笑,以勝利者姿態講咗嗰日嘅金句:「好彩我搵到個鍾意食譚仔嘅女友。」
 
雖然我嗰陣主要係食花生。但確實係從心底裡面同意兄弟B。老實講,而家嘅譚仔真係比唔上當年,要罵大把位可以罵,比佢好食嘅店亦都唔少。但以性價比嚟講,譚仔確實稱得上係港人嘅恩物,周街分店更加令佢成為拍拖嘅良伴。如果另一半同自己一樣都係咁鍾意食,咁成件事就真係不得了。
 
首先,真係免去咗好多煩惱。某程度上,譚仔一樣係熱氣一樣係肥一樣容易爆瘡一樣係無乜誠意嘅選擇。但大家鍾意吖嘛,只要有愛,任何嘅問題都唔再係問題。
 
其次,當然就係慳唔少錢。我識唔少女仔都好開通願意同男友AA制,但身為一個男人,好多時都想表現出風度主動埋單。但今時今日香港食乜都貴,有時一次韓燒兩個人加埋已經夠食走一日糧,諗起其實相當肉赤。啦,譚仔就唔同啦,一人一碗加嘢飲連埋小食,其實都係百零蚊鬆啲。真係食得開心,埋單亦都埋得開心。
 
第三,固之然係當中嘅樂趣。聽完你可能會呆一呆,譚仔都有?唔好玩啦。當然有,本身落單聽下阿姐經典鄉音「懶肉勿演畜生山小罅找搞芽加凍撚死」,好笑之餘已經夠討論一餐。再者,好多細節位仲可以無形中增進兩人嘅感情…
 
以下為真實眼冤對話實錄:
 
(一)
「一碗我食唔哂架喎,不如我叫少米線囉?」女方問。
「唔好啦…分俾我咪得囉,我大食嘛。」男方回答。
「咁不如你叫第二隻湯呀,我想試下味呀!」女方再提議。
「好好好…」男方好順攤。
眼冤。
 
(二)
「喂,我食完蒜泥白肉你仲敢唔敢錫我架?」女方問。
「唓,嗰晚我食完榴槤妳都敢錫啦。」男方笑住講。
「嘻嘻,咁又係。 」
眼冤。
 
(三)
「點解雞翼大細都係單數架,都唔知點分好。」女方苦惱。
「無所謂啦,妳鍾意食吖嘛…細咪妳兩隻我一隻,大咪妳三隻我兩隻囉。」男方溫柔咁講。
眼冤。
 
「大肚肺街亦。」無耐土匪雞翼就到。
「唔得,我都係要食哂。」女方突然改變主意。
「吓!?!留返隻俾我啦。」男方驚訝。
「你咬我食淨啲骨就夠啦~ 」
「阿姐,埋單呀!!」當時嘅我終於睇唔過眼彈起身大嗌。
「o靚仔,埋單出去埋呀…」阿姐回答。
「呢個時候口音先咁準!」
 
所以話,識到鍾意食譚仔嘅另一半,真係幸福架,要好好珍惜。
 
唉…呢種幸福幾時降臨到我身上?嗚嗚… 我喊…係因為畀特辣辣親…絕對唔係因為寂寞…嗚…
 
最後利申返,非打手文。純粹係食咗十幾年譚仔,睇住佢由三間分店,分家到而家幾十間分店,連屋企樓下都開埋,所以有感而發。

 

本篇圖文獲作者有心 無默授權刊登,未經准許,請勿轉載!

有心 無默 Facebook:https://www.facebook.com/Echo.of.Heart/

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓