懷舊、玩味、文青向樣樣有!2016年維園年宵精品預覽

文:
2016.01.29

文:露依絲

要數全港最大最受歡迎的年宵市場,定非維園年宵莫屬。夜晚去逛,往往只能被人潮推著向前,連兩邊的攤檔賣什麼都沒法看清楚。出發前做好計劃,預先睇定精選貨品及所屬攤檔,到時就不會走漏眼了!

1. 「逃出泳池」大毛巾

你有沒有發覺,每年的生日、聖誕、新年收到的祝福裡頭,總有至少一個是「早日出pool」。臨近西洋情人節的農曆新年當然也不例外!過年用完碌柚葉沖涼,用這條「出池」毛巾抹乾身上的「池水」,可以増加拍拖機會!(好似係)

 

同店有售暴龍機,據聞chok多幾下A0毒男可變A380「食女獸」。 

攤檔:134號 懷舊兵室(圖:IG@bingo_134

2. 港鐵車站totebag

「上水上貨上水貨  大袋大圍大包圍」一句標語帶出2個車站的特點,「來回大學又折返人間」正是中大同學每日返學的寫照吧! 

攤檔:22號 廿二啊who(圖:IG@22.ah.who)

3. 立體玩味揮春

傳統的揮春用毛筆在紅紙上提字,只能用幾星期,不會留下一年再貼。布製的立體揮春,以公仔代字可愛又色彩繽紛,還可以保存至下年循環使用。 

攤檔:196號 猴打意(圖:IG@hkbucie2016)

4. O嘴樹熊靠枕

經典圖片不用多說,同系列還有柴犬、八哥犬、馬騮造型,款款表情逗趣。 

攤檔:87號 猴年賣乜狗?(圖:FB@理大勵志堂 x 猴年賣乜狗?)

5. 我的志願作文布袋

「我想做一個廢青。」有說中你的心聲嗎? 

攤檔:216號 Hello, Stranger!(圖:FB@維園年宵攤位 Hello Stranger)

6. 花占餅/孖條抱枕 

現今買少見少的懷舊小食,童年回憶也許只能以抱枕形式留下了。 

攤檔:190號 拾舊(圖:IG@subsub9)

7. 「咩都joy」/香港加油丸

香港人絕對不陌生的居家之寶,保護家人健康,變成斜孭袋帶出街保證猴年開開心心「咩都JOY」。還有香港加油丸,為我們所珍愛的香港打打氣! 

攤檔:96號 小華製樂(圖:FB@香港理工大學物華堂年宵攤位 - 理大物華)

8. 文青專用iPhone case

印有文藝短句的iPhone case,助你新年做個藝‧文青。 

攤檔:103號 我的文青時代(圖:IG@myartisticyears103)

9. 「上年我係一隻棋」totebag

苦盡甘來,即使你上年只是一隻寂寂無名的棋子,誰能斷言你明天不能成為當紅男歌手?眼鏡霧化坤哥提醒你,要相信自己,堅持理想。 

攤檔:188號 小時猴(圖:IG@littletimemonkey)

10. 動物管理園公仔

得意可愛小動物,方方正正得來,又夠軟綿綿,猴年當然要抱隻紅色馬騮仔返屋企!

攤檔:166號 動物管理員(圖:IG@cityzooper)

 

圖:FB@settingbigdeal、 IG@shicuteegg、FB@猴頭咕、FB@MoneyTree 搖猴樹

年宵創意精品當然不止以上10間!想計劃行年宵路線,或者想知道更多攤位位置,可參考《攤檔地圖》。 

香港年宵花市各區合共15個,詳見《香港年宵花市2016》 。

 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓