我係死神,一個平凡嘅香港打工仔

文:
2016.01.29

 文: 有心 無默

 

 
我叫阿Sam,廿八歲,有一個關係穩定嘅女友。提到打咩工,幾乎每次面對親戚都要刻意迴避呢條問題。唔係無業,亦都唔係追夢廢青。喺機緣巧合下,我成為咗一個全職死神
 
雖然掛名係咁,但職級低嘅我其實同一般打工仔無分別,都係聽上面班洗人唔洗本嘅高級老屎忽落 order 做嘢。無權反對,亦無權決定邊個人死同點死,而且一樣係要成日 OT。至於我嘅主要職責,就係從旁觀察將死之人,確保會按照程序唔出差池,再喺死亡一刻將佢嘅靈魂帶走。
 
唔否認,死神份糧真係好唔錯,但呢份工確實好講心理質素。特別係,越做就越發現,好多時死嘅都係好人。而壞人,往往係可以笑到最後。
 
猶記得,我曾經帶走過一個男人。佢同老婆仔女一家四口住喺一間二百呎蝸居,每月交成六千蚊租,仲要供書教學。雖然壓力大,但佢堅持唔攞綜援,靠自己雙手雙腳辛苦賺錢養家。對佢嚟講,每晚放工可以見到一家和和睦睦,齊齊整整,已經係最大嘅幸福。如此一個好男人,好父親,竟然患上咗急性肺癆。我永遠唔會忘記帶走佢嗰晚,佢老婆嗰種哀傷,仲有仔女不停叫嚷想嗌醒爸爸。我帶走嘅,唔單止係一個靈魂,仲係一家人嘅幸福。
 
當晚離開醫院,我心血來潮決定去望下佢公司嘅大老闆。好一個肚滿腸肥,同一班銀行老闆一邊大魚大肉,一邊傾下前晚去過邊到風流快活,又講下後晚打算去邊到渡假旅行。聽到有員工離開嘅消息,竟然覺得佢唔捱得,要請返個人好麻煩,全盤交俾下屬決定。接住再乾一杯紅酒,話題轉到起樓賺咗幾多打工仔嘅血汗錢,又罵人年青人不務正業搞亂香港
 
原來,人命對佢地嚟講,早就比工具更廉價,不值得花一秒去苦惱。
 
每次睇到呢種情況,我都會恨自己嘅無能。明明身為死神,但都只能眼白白睇住呢啲事情不斷發生。
 
「Sam仔,係咁架啦…」第二日,死神同事智叔咁樣開解我,「呢個世界就係要唔公平先成世界,個個都可以理想達到就會好混亂。好多嘢唔由得我地控制,唔好擺喺心到啦…
 
智叔係一個好叻嘅人,勤力又轉數快。但佢點做都上唔到位,因為上面班老屎忽點都唔肯退落嚟,結果做咗十幾年,佢早已經無咗當初嗰團火,但求安穩就夠。
 
「仲求升?逗到呢份人工,俾起好多人已經好好架啦,唔敢諗咁多啦…」
 
點估到,半年之後,智叔竟然落手殺死剛才提到嗰位大老闆,最後因為違反規則而被解聘同重罰。
 
「佢係抵死!係佢累到我個妹家破人亡,辛苦十年上到樓,點知所有嘢都係騙局,一上到去就變成負資產!平時條友對住大眾已經謊話連篇,私底下更加係一隻魔鬼…佢係抵死架!!」
 
原來智叔嘅妹夫,因為頂唔順還債嘅壓力,最後抱住個仔跳樓自殺。而佢個妹亦因為呢件事出現精神問題。
 
「…點解香港會變成咁…點解…」
 
智叔呢件事,喺死神界引起咗好大迴響。最重要嘅,係令到好多死神知道自己有能力決定人生死,有能力改變一切。
 
「我都唔敢奢望全部,只要有十份一嘅死神願意響應罷工!上層已經唔能夠唔重視。再之後,慢慢擴大到五份一,三份一…我地或者就可以改變成個局面!我地要改革,我地要革命!」
 
講呢番說話嘅,係我另一個同事明哥。難得有一個人願意發聲,確實振奮人心。然而一個禮拜之後,佢就再無出現過喺我地面前,無人知道佢去咗邊,亦無人聯絡到佢。只有一個消息,話佢以自己方式離開咗死神界,離開咗香港。
 
大家心裡面都知道呢個消息係假,但再無人敢出面拆穿。原來,上層早已經腐敗,而我地下層即喺不自覺間成為咗佢地嘅幫兇。就係咁,願意出聲嘅人都消失了,餘下嘅人,再無機會出聲了。
 
不知不覺,又過咗半年。
 
「死神689號,今日你要負責帶走兩個靈魂。」
「嗯。」
「第一個係小學生,死因係自殺。」
「自殺…唔係嘛?」我有少少意外。
「係,因為學習壓力太大,你明架啦,TSA嘛。」
 
想當年,每日放學都係諗之後同朋友去邊到玩,同學習壓力根本拉唔上半點關係。
 
「第二個都係學生,不過係大學生。」
「大學生,呢期都帶走唔少啦,唉…」我不禁嘆一口氣。
「呢個有少少唔同,係自焚抗議。」
「自焚…?咁班人有咩反應?」
「都未發生,我點知道?不過…好快就會有答案。」
 
唉,終於嚟到呢一步。
 
抱住疲憊嘅身軀,我開始出發觀察第一個目標。今日好凍,聽聞係香港幾百年內最凍嘅一日。穿梭喺人來人往嘅街道,同我擦身而過嘅你地,究竟有幾多個明白燈火通明背後嘅黑暗?我突然回想起,女友知道我係死神之後,喊住嗌分手前嘅最後一段說話。
 
「我唔係嬲你講大話!我係嬲你明明有能力改變呢一切,但你無…你選擇袖手旁觀!」
 
好寒,身寒,但心更寒。
 
 
到底,選擇袖手旁觀嘅我,帶走嘅係一個又一個靈魂…
 
…抑或係呢個城市?


本篇圖文獲作者有心 無默授權刊登,未經准許,請勿轉載!

有心 無默 Facebook:https://www.facebook.com/Echo.of.Heart/

 

作者其他文章:

>> 遇到個鍾意食譚仔嘅另一半,係幸福嘅

>> 我喺老麥向女友求婚,幾乎搞到悲劇收場

>> 生生性性啦,陳柏宇,你唔應該只係「隱世歌手」

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓