林俊傑問Siri自己身價值多少?聽答案後瞬間崩潰...

文:
2016.02.05

來自新加坡的歌手林俊傑(JJ)在台灣發展如日中天,曾經奪得台灣金曲獎「最佳國語男歌手獎」的JJ照道理應該享有天王級身價,不過近日JJ遭手機軟件Siri背叛,踢爆JJ的「真實身價」。

JJ在Facebook上載一段與Siri對話的短片,他首先向Siri 提問Facebook創辦人朱克伯格的身價值幾多,Siri就顯示為94億美金(約731億港元),聽落相當合理。

當JJ再問Siri 自己身價值幾多,Siri亦即時解答:952.38新加坡元,小編幫大家計一計,即是約5300港元,即是分分鐘少過香港最低工資,難怪JJ都一秒變冏樣啦! 

 

 

粉絲除了覺得JJ無聊到跟Siri對話的行為非常搞笑, 有粉絲亦好開心聽到JJ原來係「咁平」,更即時「落訂」要一打林俊傑!

 

 

無聊時問問Siri,我的身價有多「少」!Siri, what is the net value of JJ Lin?

Posted by 林俊傑 JJ Lin on Thursday, 4 February 2016

來源:林俊傑 facebook

 

其他精彩熱話

>>>> 「蛇精男」被捕獲 真身乜原來係咁樣

>>>>《恐龍大時代》以外 重溫8部恐龍電影連動畫 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓