林日曦蔣麗芸鬥黑面!精選ViuTV 5大必睇節目!

文:
2016.03.01

原來亞視並非永恆,取而代之的全新本地免費電視台 ViuTV。今日ViuTV亦公布開台細節,鐵定 4 月 6 日正式開台!觀眾最心急想知ViuTV有乜好睇,小編睇完節目表,為大家精選5個必睇節目!


>>>> 另看: 如何搜台及節目表等其他開台細節

1.    《跟住矛盾去旅行》
 
Viu TV開台主打的真人騷節目,單講100毛「腦細」林日曦 同「元秋」蔣麗芸一齊去首爾做真人已經夠吸引!節目亦請來其他5組性格意見各走極端的嘉賓,其餘已公布的名單包括 梁國雄搭曾鈺成、邵音音配搭夢夢、連詩雅搭葉蘊儀、海星校長搭補習天后 Amanda及何韻詩搭高晧正,每組都火藥味十足!

2.    《瑪嘉烈與大衛》
另一開台焦點是自家製劇集《瑪嘉烈與大衛》,劇集改篇自本地作家「南方舞廳」的同名小說。選用三男三女分別飾演同一角色,演員陣容包括邵仲衡搭黃心穎家姐黃心美,柳俊江搭岑樂怡,以及朱鑑然搭曾美華,呈現3種不同的感覺,拍攝手法新穎,值得一看。

3.    《G-1格鬥會》

《G-1格鬥會》並非柴娃娃單單練拳咁簡單,而係MMA真人騷!龍小菌、鄧穎芝、前HOTCHA成員 Winkie 等8個女仔簽定生死狀於擋台上搏到盡,女仔打交同樣刺激又肉緊!

4.    《太陽的後裔》

ViuTV的日韓台劇進度緊貼當地,正於韓國熱播的《太陽的後裔》亦是ViuTV開台主打之一。故事講述飾演聯合國維和部隊軍人及無國界醫生的愛情故事,不過單講宋仲基拍宋慧喬的養眼組合,已經足夠吸引不少劇迷。

5.西甲直播
除了劇集及綜藝,亦有不少波友關心ViuTV的西甲直播。有關方面表示會直播星期6當天晚上11至12時間開賽的球賽,至於球賽直播場次細節有待公布,請繼續留意UHK更新!

來源: ViuTV

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓