聽到方力申Stephy分手,我好似又失多次戀咁……

文: 9527
2016.03.17

文:B612

 

有時一班Friend坐埋一齊,無聊起上嚟,我哋會玩估歌仔:唱一句歌詞然後鬥快講出究竟佢係連詩雅嘅邊一首歌,難度係五粒星。然後係十級挑戰:試閘述出葉念琛系列某套《乜乜愛》嘅人物同情節。

嘩,真係玩死人咩。

就算大家點樣屌葉念琛嘅電影情節套套一樣,不外乎第三者嗌交分手復合第三者嗌交無限復活,最後,你又咪係入場睇。一套又一套,《獨家試愛》、《十分愛》、《我的最愛》……其實買飛入場,只係為咗睇方力申同Stephy。

當初拍《獨家試愛》,傳出佢哋兩個撻著,唔理佢點否認,大家都一口咬定佢哋拍拖。之後呢對螢幕情侶都備受香港人愛戴。

 

方力申同Stephy嘅形象一直好貼地,佢哋嗌交講過嘅嘢,我哋一樣講過。唔知係咪因為成日凝住,總係覺得佢哋喺唔同階段推出嘅合唱歌,都同自己拍拖嘅經歷好配合。

細個暗戀人,曖昧過後無結果,失親戀就一定狂Loop「好心好報」、「好好戀愛」。大個咗試過認真愛一個人,聽「十分愛」先知,愛過太深原來身體會疑問,再沒法可適應別人……然後遇上另一個我好鍾意嘅人,佢係拍咗七年拖分手同我一齊,每次聽到佢播「七年」呢首歌我都好心翳,唔知佢係咪因為七年之癢先會同咗我一齊……

總之每次聽到佢兩個嘅歌,嗰種失戀嘅心情就會即刻被激活。佢哋拍拖十周年而特別推出嘅電影《紀念日》,我都有入場睇。除咗Stephy成熟咗個Look真係好~~索之外,我睇完淨係得一個感想:如果佢哋分過幾百萬次手都仲可以喺返埋一齊,點解我唔得。

OK,而家我知道,原來係連方力申同Stephy都唔得。

 

當大家一路睇一路鬧,你兩個分嚟分去又一齊返,煩唔煩啲呀。而聽到佢哋真係分手嘅時候,原來點都係會一絲傷感。十年感情,都唔代表可以走到最後。

 

完了吧?如無意外……

唔講咁多住,因為我要去Loop返晒佢哋所有失戀歌,將我呢世人嘅戀再重新失一次……

 

本篇圖文獲作者B612授權刊登,未經准許,請勿轉載!

B612 Facebook:https://www.facebook.com/b612lpp/

 

作者其他文章:

>>  一句話惹毛系列:「屯門係咪有牛架?」

>> 每年派花紅前夕,總有一場腥風血雨

>> 識揀,一定係揀個惡死女朋友

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓