騎呢嘉賓放笑彈!麥兜暗寸「Uber」風波

文: 9527
2016.04.03

《第35屆香港電影金像獎》於今晚隆重舉行,大家仲記得上月奧斯卡頒獎禮上,頒發「最佳動畫短片」和「最佳動畫」時,三隻Minions﹝迷你兵團﹞和《反斗奇兵》的巴斯光年和胡迪幾位「非人」嘉賓玩轉奧斯卡,大放笑彈,而在香港電影金像獎上的「非人」頒獎嘉賓表現亦不失禮!

大會在頒發「最佳音響效果」時,安排了兩隻港產卡通人物麥兜和《捉妖記》入面的胡巴頒獎兼搞gag,麥兜問到胡巴搭咩車去會場,胡巴貫徹戲中角色,只會說:「wu-ber」不過就被一向傻更更的麥兜聽成「Uber」,而麥兜更話對方應該搭唔到地鐵,因為「體質太大」,暗寸「Uber風波」和「地鐵大型行李風波」,引起全場笑聲! 

另外,羅家英、田啟文(田雞)及林雪擔任「最佳美術指導」及「最佳服裝造型設計」兩獎的頒獎嘉賓,三人可謂全場「最騎呢」嘉賓,三人擬似模仿韓國天團BigBang的造型,羅家英帶上一頭鮮紅假髮,配花俏外套,而田雞就駁了一個九一分界金色長髮,至於最「正常」的林雪都穿上花裇衫加紳士帽,而且仲擺出叉腰chok甫士,三人一出場可說「嚇窒」全場,效果爆笑。不過田雞就擺烏龍,誤以為「最佳美術指導」的得獎者沒有到場,由自己代為領獎,令場面出現少尷尬。

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓