有鄭嘉穎就有「佢」!古裝《殭》竟然可以咁賣廣告?

文: 9527
2016.04.28

鄭嘉穎KFC代言人的形象深入民心,一講218大家都識答5個零。最近《殭》開時裝古裝不斷穿插,昨晚有一幕講到陳凱琳飾演的上官金鈴煮咗一餐畀刑言,包括有冰鎮魚片、咸蛋炸蝦同梅菜蒸菜心,睇真少少,著哂古裝竟然可以出現KFC的疑似植入式廣告?


 
木桶炸雞,同佢代言的KFC有少少似喎!
 

試食完刑言就咁講。
 


TVB幫KFC賣廣告早有前科,最令人記得一定要數台慶當晚強行植入炸雞廣告,一班小生花旦於鏡頭前開餐。


另一套鄭嘉穎有份出演的劇集《天眼》亦經常出現食炸雞鏡頭,首集鄭嘉穎向楊怡交代任務時,留下電話後說了一句:「Call我吖,我等你電話」亦令人聯想到KFC送外賣廣告廣告:「218五個0,Call我吖!」引來不少網絡惡搞。




不過睇真,《》的木桶炸雞似乎只是編劇安排,細心留意片尾亦無寫KFC有份贊助,不過已經足夠令人聯想到218 5個刑,丫唔係,218五個0先真!

 

 

來源:MYTV

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓