母親節加餸親親媽咪!自家製土匪雞翼食譜

2016.04.24

雞翼一向是不少港人的最愛,以不同醬汁、香料炮製風味大不同;近年雞翼界中大哥「豉油王雞翼」的地位慢慢被新星「土匪雞翼」趕上,有無人跟小編一樣,想起「土匪雞翼」獨特的香氣,都會分泌口水…

究竟是甚麼令「土匪雞翼」如此的特別呢?

答案就是:孜然粉!孜然是一種有獨特香味的香料種子,又叫「小茴香」、「蒔蘿」,經過新疆燒烤店聞到的香味就是它了;這種香料跟羊肉和雞翼都是絕配,香口惹味。

去米線鋪食之餘,其實亦可以自己動手DIY,做法簡單,學識後更可以於母親節大展身手,親親媽咪。

**較大型的超市或雜貨店都有賣孜然粉,樽上印有「Ground Cumin」的字眼,黃綠色的就是它了!

材料:

雞翼 10隻

鹽 1茶匙

糖 1茶匙

黑胡椒碎 1茶匙

孜然粉 1.5茶匙

芫茜籽粉 0.5茶匙(視乎口味喜好)

黑芝麻 適量

做法:

1. 先用廚房紙吸掉雞翼表面的水份

2. 再以鹽、糖、黑胡椒碎、芫茜籽粉及一茶匙孜然粉醃雞翼,所時大約兩小時

3. 燒熱煎pan,落油

4. 先以中小火煎香雞翼的一面,大概7分鐘

5. 反面煎多10分鐘,可以用牙籤串入檢查有沒有血水流出,以看雞翼的生熟程度

*時間只作參考,實際時間視乎雞翼

6. 上碟後灑上黑芝麻和半茶匙的孜然粉拌勻即成,簡易又惹味,媽媽實鍾意!

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓