咁計都得?美國隊長盾下亡魂數目多到你唔信

文: 9527
2016.05.01

《美國隊長3:英雄內戰》上映短短幾天就狂收過億票房,實在勢不可擋,相信大家近來都被電影預告、周邊等瘋狂洗版,其實外國有不少網友都喜歡製作一些惡搞片,日前有網友上載一段跟「美國隊長」有關的影片。如果大家還對《美國隊長》第一集稍有印象,正義感十足的美國隊長Steve Rogers曾經說過自己不想殺人,不過,有網友就為大家細數Steve在頭兩齣《美國隊長》連同《復仇者聯盟》中到底殺過幾多人。

圖:FB@S.H.I.E.L.D. - Marvel Universe Hong Kong Subdivision

片段一開始是剪輯自《美國隊長2:冬日戰士》一段,美國隊長與黑寡婦走到邪惡組織「九頭蛇」的地下資料室,此時兩人見到電視上播出美國隊長殺人片段,而畫面右下方就數算着美國隊長盾下亡魂,數到中段美國隊長發火打爛電視,豈料第二部電視又着了,繼續數,數下數下竟然足足有1萬4千多人!片段最尾更播出Steve變成肌肉猛男之前說出「I don’t want to kill anyone.」說好的不想殺人呢?

不過,都有網友指片段連機械人、外星人都計算在內,而且部份人只是被美國隊長打,不見得會死,1萬4千這個數字實在誇大,所以片段都只係我啖笑的惡搞,如果要咁計,今集《美國隊長3》似乎都死得人多,小編唔劇透喇,大家自己入場慢慢數啦!

影片來源Youtube,如遭刪除請見諒。 

 

其他精彩熱話:

>>>2彩蛋加5點注意!《美國隊長3》新蜘蛛俠最搶鏡

>>>4D效果全面睇!黎明演唱會5大重點位

>>>有鄭嘉穎就有「佢」!古裝《殭》竟然可以咁賣廣告? 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓