美國隊長經歷男人最痛!輸遊戲慘被再「冰封」

文: 9527
2016.05.05

憑「美國隊長」一角深入民心的荷里活男星Chris Evans有咩好?靚仔、大隻、幽默又親民,實在是不少女士的心目中Dream man,他忙於四出宣傳《美國隊長3:英雄內戰》的Chris,日前在人氣節目《The Tonight Show Starring Jimmy Fallon》擔任嘉賓,與主持人Jimmy Fallon大玩「寒冬版21點」,輸的一方就要接受冰水灌內褲的大懲罰。

於第一回合Chris先嬴一局,他即時大細路上身,興奮地為主持人Jimmy灌冰水,仲笑到見牙唔見眼,跟電影中美國隊長成熟的穩重的形象截然不同。

不過第二、三回合,情況就大逆轉,Chris連輸兩局,要接受冰水懲罰,他一開始嘗試「賴貓」,話該局唔算數。

 

不過主持人又怎會放過他,最後Chris惟有乖乖受罰。

經歷男人最痛的Chris嗌到拆天,令人忍唔住問man爆的美國隊長去了哪裡?

 

雖然粉絲們睇到都覺得痛,但有唔少人認為Chris在節目中的形象勁可愛,實在加分!

 

大家一齊看看Chris Evans有幾可愛啦!

 

影片來源Youtube,如遭刪除請見諒。 

 

相關熱話:

>>>英雄瞬間崩壞!網友教低成本速變「美國隊長」 

>>>美國隊長爆肌拉直昇機,原來是這樣拍...

>>>咁計都得?美國隊長盾下亡魂數目多到你唔信

>>>2彩蛋加5點注意!《美國隊長3》新蜘蛛俠最搶鏡 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓